Gå til innhold

Vurderer ny pc, bit for bit! forslag?

Anbefalte innlegg

Hei! Kunne tenkt meg ny data, det har gått en stund siden jeg kjøpte sist og begynner å bli ganske lei den nåværende :). Tror jeg vil ha en A64 system som er visst ganske bra. Jeg vil ha noe bra, men samtidig så har jeg ikke så voldsomt mye penger. Så da tenkte jeg at jeg kunne bygge den bit for bit istedenfor å ta alt på en gang (da kan jeg spise den måneden her også, hehe), og det haster egentlig ikke siden det som jeg har nå er helt ok. Men i første omgang tenkte jeg at jeg kunne gå løs på HK,RAM og CPU. :yes:

Jeg tenkte litt på disse:

AMD Athlon 64 3200+ 2.2Ghz BOXED

Asus K8V SE DELUXE hovedkort for S-754

OCZ 1024MB PC-3200 400mhz Dual Channel Platinum Ed. R-2 CAS(2-2-2-5)

Hørtes dette bra ut eller? kom gjerne med forslag.

Jeg også lurte litt på dette her anngående socket-939 og om socket-754 begynner å bli litt datert? Kanskje jeg burde gå for en socket 939 system istedenfor, men det koster mer og jeg lurer på om det er verdt det? :hmm: Har ikke noe særlig lyst å bruke 7000 spenn på en cpu egentlig.. Bruker data til mest spill og lek egentlig. Noen forslag?

På forhånd takk, jeg setter pris på alle svar! :D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

socket 754 holder nok en god stund til selv om 939 er mest fremtidsretta.

men tror nok når den dagen kommer at 754 er helt utgått og du ikke får tak i cpu, vil du nok ha nytt hk uansett på grunn av ddr2 og pci-e osv..

ellers ser det der oppsettet bra ut. blir nok en fin oppgradering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...