Bluebeans Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Heisann! Jeg driver for tida og arrangerer en del cuper i litt forskjelige spill (Mest CS). Ser i lengden at det tar for lang tid og sitte og melde på lag for lag, for og så lage et oppsett. Har derfor funnet ut at det hadde vært svært kjekt med noe som gjorde en del av jobben. Har egentlig ikke noe særlig erfaring i noen språk, så hvor skal jeg begynne? Kan litt innen Aliases og Remote i mIRC, og muligens litt PHP. Men ellers.. Hva er enklest da? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 hva er det du vil programmet skal gjøre?? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Så mye som mulig egentlig Prosessen består av: 1. Legge til lag 2. Lage et oppsett 3. "Registrere" vinnerne 4. Lage et nytt oppsett. 5. Starte på 3'eren igjen. Det som gjør det litt verre er balansen mellom server/ ikke server. Kan ikke ha for mange uten server. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hva med å bruke access? kan lage ganske mye slikt der... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Kanskje det, jeg har overhodet ingen erfaring med det fra før men Lenke til kommentar
Toxern^ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg anbefaler deg å bruke mIRC. Kan være vanskelig å få til at den legger ut på nettet. Da kan du bruke en batch fil. Resten lager du med variabler og .ini filer i mIRC. Jeg skal lage en cupbot selv så fort jeg får tid, så da kan du jo se hvordan den funker Btw, er på #cw @ QuakeNet. Vet du er på QuakeNet og, siden jeg har sett deg der før Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Jeg anbefaler deg å bruke mIRC. Kan være vanskelig å få til at den legger ut på nettet. Da kan du bruke en batch fil. Resten lager du med variabler og .ini filer i mIRC. Jeg skal lage en cupbot selv så fort jeg får tid, så da kan du jo se hvordan den funker Btw, er på #cw @ QuakeNet. Vet du er på QuakeNet og, siden jeg har sett deg der før hmmm... mirc ja.. kanskje ikke så dum idè... btw, det er 0 problemer å legge det ut på nett, har gjord det selv en gang, funker fett... *masse tanker om åssen det kan gjøres* hmm, sender deg en pm jeg... Endret 15. oktober 2004 av aklla Lenke til kommentar
Toxern^ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jada.. Jeg vet hvordan JEG legger det ut på nett.. Men kan man ikke kommandoen er det ikke fullt så lett.. Selv har jeg ikke noen problemer med å lage en slik bot, men tenkte på han som faktisk spurte hvordan man skulle gjøre det ^^ Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 du får gjøre som du vil... men trenger du hjelp så er jeg her men nå må vel ikke siden ligger på internett heller da sikkert, holder nok med å bare lage en html-side som oppdateres gjennom boten Lenke til kommentar
Toxern^ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ja det var det jeg tenkte at den skulle. Den lager rett og slett hele HTML koden gjennom mIRC og legger ut fila på FTP. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hmmm... jeg vil tro at Iframe funker bedre, med tanke på oppdateringer og slikt som kommer til å skje.. med iframe kan du holde deg til ren tekst og samtidig ha ett ok design... Lenke til kommentar
Toxern^ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Vet ikke hva IFrame er jeg da men Blir vel et ganske OK design med HTML og. Trenger ikke være noe profesjonelt. Har fiksa HTML koden allerede, men har ikke noe URL til noe eksempel enda. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 du kan laste opp filer på forumet her, se på Vedlagt fil under under det viduet du skriver post i hvis du vil laste det opp da... Lenke til kommentar
Toxern^ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ja, men funker dårlig når man er på skolen og ikke har det her heller Kan se om det ligger på FTPen min. Lenke til kommentar
Toxern^ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Nei det gjorde det ikke.. Kan legge ut en "prewiev" når jeg kommer hjem igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå