Mazeking Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Finnes det spill som Delvil May Cry og Onimusha til xbox? Har hørt at ninja gaiden skal være bra. Andre titler? Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg minner om at warez prat på forumet ikke er lov. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Jeg minner om at warez prat på forumet ikke er lov. hæ? hack`n slash skal vi se Ninja gaiden er helt rått noe av det beste jeg har spilt ivhertfall , det er jo ikke helt hack`n slash men helt klart mye slåssing , men er nødt til å lære deg fete komboer. ellers vi jeg si at balurs gate 2 er hack`n slash da,. bra spill det også. Endret 16. september 2004 av redflame Lenke til kommentar
simklave Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Jeg minner om at warez prat på forumet ikke er lov. Hvem var pratet om warez???? Hack and slash er har da ingen ting med warez å gjøre men er en betegnelse på litt brutale actionspill. Forklar hva du mente med warez! Endret 19. september 2004 av simklave Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg minner om at warez prat på forumet ikke er lov. Det er greit å være preventiv, men dette var kanskje litt unødvendig. Det er ingenting trådstarter skriver som tilsier at han/hun er ute etter warez. Carry on. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Baldur's Gate: Dark Alliance I & II er vel noe alà Hack&slash spill skulle eg tro. Les omtalene her http://gamer.no/art.php?artikkelid=2528&side=1 I http://gamer.no/art.php?artikkelid=5790 II Lenke til kommentar
Azper Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Her har vi nok en gang et eksempel på disse paragrafrytterne og wannabe-moderatorene som ikke gjør annet enn å loke rundt å leite etter noen å hakke på. Gå hjem og vogg, er så lei dere! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 OTOGI!!!!! Høyst anbefalt. Glimrende japansk Hack & Slash med fet grafikk og gameplay. Massevis av levels of fineder og upgrades. Ikke et spill man gjør seg ferdig med fort. Også Ninja Gaiden selvfølgelig. Baldurs Gate:Dark Alliance spillene er i en litt annen sjanger, mer Gauntlet aktig, men absolutt anbefalt om man har noen å spille co-op med. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Samurai Warriors er skikkelig Hack & Slash, men det er ligger mange klasser under Ninja Gaiden. Det er nesten urettferdig å kalle Ninja Gaiden for et hack & slash-spill, jeg synes personlig det minner mer om en beat 'em up a la Dead or Alive med et hint av hack & slash. Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har hatt det mye moro med D&D: Heroes - ganske kult at det har støtte for fire spillere Lenke til kommentar
simklave Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Kan anbefale ninja gaiden. Virkelig artig! Endret 19. september 2004 av simklave Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Samurai Warriors er skikkelig Hack & Slash, men det er ligger mange klasser under Ninja Gaiden. Det er nesten urettferdig å kalle Ninja Gaiden for et hack & slash-spill, jeg synes personlig det minner mer om en beat 'em up a la Dead or Alive med et hint av hack & slash. Enig med deg. Litt vel mye special moves. Synd det ikke er noen "easy" nivå slik som i Devil May Cry der man bruker comboer automatisk. Kan bli litt slitsomt å lære seg alle disse triksene ja Lenke til kommentar
Magus Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tror du misforsto meg. Jeg synes Ninja Gaiden er mye bedre enn et standard hack & slash-spill, nettopp fordi det har mange og avanserte komboer. Det gjør spillet mye mer variert. At det er vanskelig kan jeg være enig i, og det kunne godt ha vært et easy-nivå, men jeg ville uansett ha spillt det på normal! Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Slossingen i Fable er jo ganske mye "hack and slash" Kan vel nevne at Onimusha faktisk er på Xbox... Lenke til kommentar
IbanezIceman Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Dere glemte: - Fallout Brotherhood of Steel (akkurat som Baldur's Gate, bare med hagler, maskingeværer, pipe bombs, og mange andre syke våpen....pluss en god del banning!!!) Ellers finnes: - Gauntlet Dark Legacy - Blackstone - Hunter The Reckoning - Hunter The Reckoning Redeemer Lenke til kommentar
Magus Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Dynasty Warriors 4. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Har lånt Hunter The Reckoning av en kompis. Er forsåvidt artig det, men det er litt slitsomt med monstere som spawner i det uendelige. Hadde Baldursgate Dark Alliance på den gode gamle playstation2 bør kanskje ta en kikk på lignende titler. Ellers blir det jo spennede å se hvordan fallout3 blir da, hvis det i det hele tatt kommer. Hadde virkelig sansen for 1'ern og 2'ern av Fallout. Ikke helt hack'n slash men vanvittig kuul setting. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Dere glemte:- Fallout Brotherhood of Steel (akkurat som Baldur's Gate, bare med hagler, maskingeværer, pipe bombs, og mange andre syke våpen....pluss en god del banning!!!) Har helt oversett at den har kommet ut. Hvordan er det? Er det perks og slikt som i vanlig fallout? eller er det mer Fallout Tactics versjon2? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hva det gjelder Fallout: BOS kan dere lese omtalen til Gamer.no her. Det konkluderes med at "dette respektlause makkverket fortener ikkje sin plass i hylla eingong", og jeg er svært, svært enig. BOS er søppel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå