Moppskaft Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 "Du ser trett ut, skal jeg holde puppene dine?" Jeg er elendig med dette ed skjekking... Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Halla søta! Er'u klam i hakket? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hvordan ville DERE likt å bli sjekket opp da? 3886515[/snapback] Det hadde vært kos. Kanskje med en fin kommentar eller lignende. Noen av de gode her hadde vært fint. Uansett så tør jeg ikke sjekke opp noen Redd for at de ser stygt på meg og går sin vei. 3886595[/snapback] Da er vi to! I tilleg så stammer jeg. Føler jeg blir rød og varm i hele trynet. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Det enkleste (og beste) er vel bare å gi ett komplement som ikke blir oppfattet som vulgært, og prøve å få i gang en samtale. Endret 25. april 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det enkleste (og beste) er vel bare å gi ett komplement(Punkt 1) som ikke blir oppfattet som vulgært, og prøve å få i gang en samtale(Punkt 2). 5984767[/snapback] Punkt 1: Trur jeg skal klare det. Punkt 2: Glem det, får det ikke til i det hele tatt, selv ikke på MSN... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Savner det å være tretten, da alt man trengte å gjøre var å brekke jenta ned i snøen og sitte på henne til hun gikk med på å være kjæresten min.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Pøh, det funker da ennå. Du må bare finne de små og gebrekkelige ripsene! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg kom på noe genialt på bussen idag: Gå bort til en dame og spør følgende spørsmål: Jeg er en frosk, vil du være min prisesse...? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 "kjæften din å sætt deg inn i bila" Lenke til kommentar
Epiphany Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Det enkleste (og beste) er vel bare å gi ett komplement som ikke blir oppfattet som vulgært, og prøve å få i gang en samtale. 5984767[/snapback] Det virker logisk at det skal fungere, men det gjør det ikke. Komplimenter er IKKE gode sjekketriks. Denne tråden er stort sett bare full av søppel som ikke fungerer. Grunnene til det er mange. Men den hyppigste er at dere fokuserer på å tiltrekke damene ved sjekketriksene. Det fungerer svært dårlig. Et "sjekketriks", eller en åpner, skal bare fange oppmerksomheten til vedkommende. En bra åpner kan være "Så dere slosskampen på utsiden?" Damene eller dama sier "nei" fordi det ikke var en slosskamp. Så kan man legge ut om den ville slosskampen. Etter man er ferdig med dette går man videre til en ny rutine. Husk å komme med FTC, som er forkortelsen for False Time Constraint. Dette er fordi chicks ikke vil risikere å henge sammen lenge med en fyr de ikke kjenner. Det lønner seg å si noe sånt som jeg har bare noen minutter, elns. Noe som selvsagt er bs, men det driter de i så fort du er blitt interessant for dem, da vil de at du skal bli uansett. Kunne skrevet side opp og side ned om dette. Men et godt tips er å alltid se på deg selv som "premien". Ikke vis til jenta du vil ha at du vil ha henne i starten. Bruk gjerne "negs", som er negative komplimenter. Men ikke overdriv selvsagt. Et neg kan være "Så fint hår du har. Er det ekte?" Evt. "Så fine negler du har, er de ekte?", "Så fint skjørt du har på deg, de er kjempepopulære for tiden..." Når du kommer med negs virker det som at du ikke er interessert, noe som pussig nok gjør at jentene blir interessert i deg. Du fremstår som det motsatte av desperat og det virker som at du har mange alternativer. Ikke kom med negs til vennene av de du vil sjekke opp. De skal du bare være hyggelig mot. Endret 30. juni 2006 av Epiphany Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det lønner seg å si noe sånt som jeg har bare noen minutter, elns. Noe som selvsagt er bs, men det driter de i så fort du er blitt interessant for dem, da vil de at du skal bli uansett. 6410635[/snapback] Gjennomgående for hele sjekke-prosessen er det viktig at man for det første bruker C&F (google DeAngelo), og at man viser at det er du som velger blandt damene, ikke at du er enda en som ber på dine knær om en dames oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Epiphany Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Det lønner seg å si noe sånt som jeg har bare noen minutter, elns. Noe som selvsagt er bs, men det driter de i så fort du er blitt interessant for dem, da vil de at du skal bli uansett. 6410635[/snapback] Gjennomgående for hele sjekke-prosessen er det viktig at man for det første bruker C&F (google DeAngelo), og at man viser at det er du som velger blandt damene, ikke at du er enda en som ber på dine knær om en dames oppmerksomhet. 6410663[/snapback] Negs som jeg omtalte i min post er veldig likt til C&F (Cocky Funny). Men som sagt. Aldri ta for mange negs. Ikke ta mange på en gang. La det gå litt tid mellom hvert neg. På ekstremt fine chicks, kan man bruke negs hyppigere enn på damer som ikke er like fine. ... OG for guds skyld. Ikke kjøp drinker, eller øl til jenta. Da vet hun at hun har deg i din hule hånd og vil mest sannsynlig miste det hun har av tiltrekning til deg. Endret 30. juni 2006 av Epiphany Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Denne funker enkelte ganger; Hei kan du hjelpe meg litt, har 10 pakker kondomer som går ut på dato i morra, lyst til å bli med hjem legge til at da har jeg promille 3 og bryr meg ikke om utfallet:P Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Navnet snushanen sier meg at han er under 13 hvertfall. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 I henhold til profil er han 20. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Sjekketriks: Jeg har tatt over 2/3 av verden på Hearts of Iron 2. Vil du se meg ta over hele. Da må en være sykt datanerd hvis man tror dette funker, . Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) I henhold til profil er han 20. 6411932[/snapback] Min beste sjekkereplikk, "Do you wanna be the meat in my sandwich" Du er godtruan om du tror det. Han der er Endret 30. juni 2006 av Neppe Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Navnet snushanen sier meg at han er under 13 hvertfall. 6411660[/snapback] Hehe stemmer det, er 20, lenge siden jeg var 13. Så hvorfor skulle jeg være være 13 pga det innlegget? funka den faktisk, sammen med ei nå¨i over et år Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Uansett så tør jeg ikke sjekke opp noen Redd for at de ser stygt på meg og går sin vei. 3886595[/snapback] Da er vi to! I tilleg så stammer jeg. Føler jeg blir rød og varm i hele trynet. 5984706[/snapback] Da er vi tre Nei, gjekk innpå detta innleget i håp om at det var noen GODE sjekketriks her Må ta til tak at det er folk som er under 18 her Vist eg hadde brukt feks. detta sjekketrikset på ei jente i 15 år's alderen, trur du at eg ville fått nap? "Du ser trett ut, skal jeg holde puppene dine?" Endret 2. juli 2006 av DanielKorshar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå