Putekos Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 De første gangene skal gjør vondt, men du får tenke at du har gjort en god gjerning hvis du tenker langsiktig. Pft. Gjorde ikke vondt for meg Ikke meg heller. Tryna på bassengkanten i ung alder. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 3v3n m0r3 OT: Øhøhøhøhøh *slibrig ekkel svett latter* Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 De første gangene skal gjør vondt, men du får tenke at du har gjort en god gjerning hvis du tenker langsiktig. Pft. Gjorde ikke vondt for meg Kommer jo helt an på håndtverkern,kan han sitt fag så ,ja så Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg tror ikke akkurat at han hadde mesterbrev innen sexfaget for å si det sånn Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg tror ikke akkurat at han hadde mesterbrev innen sexfaget for å si det sånn Inn, ut......ååÅÅrrrrH... Noe slikt? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Trøndersk sjekketriks: Hei du der me dein saftige slængfetta, kom hit så ska æ tramp spærmslegga i dæ så du får dæ et par meter me krafti arbeidskuk. Jeg ville ikke ha prøvd den.. men men... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Sikker på at hun var jomfru da? Hehe ja... liten tvil om det. Men poenget er at det i dette tilfellet da gjerne var vondt, i lange tider før det gikk seg til da for å si det sånn. Det er mye bedre med folk som har gjort det før holdt jeg på å si - kvaliteten over det hele er en smule bedre. Man må jo kjøre inn motorn når det er nytt stempel Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 De første gangene skal gjør vondt, men du får tenke at du har gjort en god gjerning hvis du tenker langsiktig. Pft. Gjorde ikke vondt for meg Ikke meg heller. Tryna på bassengkanten i ung alder. AU! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 De første gangene skal gjør vondt, men du får tenke at du har gjort en god gjerning hvis du tenker langsiktig. Pft. Gjorde ikke vondt for meg Ikke meg heller. Tryna på bassengkanten i ung alder. AU! Bra du ikke var gutt akkurat da, da Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 De første gangene skal gjør vondt, men du får tenke at du har gjort en god gjerning hvis du tenker langsiktig. Pft. Gjorde ikke vondt for meg Ikke meg heller. Tryna på bassengkanten i ung alder. AU! Bra du ikke var gutt akkurat da, da Hehe, det gjorde sikkert litt vondt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 "Want a bump?" Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=469058 Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 De gamle er eldst. Vil du rejuvinere meg? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hei, hvis du har mistet jomfrudommen din, kan jeg få boksen den kom i? Hei, kan jeg spandere en drink? Eller foretrekker du å få pengene rett i hånda? Du, damer er akkurat som parkeringsplasser. Alle de gode er opptatt, og resten er handikappede. Vilken av dem er du? Du kan like gjerne ligge med meg først som sist. Uansett kommer jeg til å fortelle alle at vi gjorde det. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Litt modifisert en Hei, kan du hjelpe meg på do litt? Doktoren sier at jeg ikke skal løfte noe tungt skjønner du... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hva med å spandere en drink ? Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 "If beauty was water, you'd be an ocean" (Eller noe sånt no') Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 "Hvis jeg følger deg hjem, ville du beholdt meg da?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå