LarsP Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hmm, har ikke lest alle postene her så det er godt mulig at noen av Lars Pedersen's sjekkelinjer har blitt nevnt tidligere: - Håper du har full kasko for du har nemlig laget en diger bulk i buksa mi. - Hei, kan jeg få låne et par kroner? [henne: Til hva?] Må ringe mamma og fortelle at jeg nettopp møtte drømmekvinnen. - Støtt de hjemløse, ta meg med hjem. Så har du den klassiske. (fungerer kun på engelsk.) - If I told you that you had a great body, would you hold it against me? Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hei, gikk ikke vi på forskjellige skoler sammen? hahehaehaehaeh. genial :!: Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 "Jeg er jomfru." Alle vil jo være den første til å ta en jentes jomfrudom Nei? ... aldri det mer! Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Vil du være med å redde regnskogen Dagens!! :lol: EDIT: Ja, jeg vet den er postet for to dager siden.. dere skjønner hva jeg mener Kjenner broren til han som gjorde det! han er naboen min... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 "Jeg er jomfru." Alle vil jo være den første til å ta en jentes jomfrudom Nei? ... aldri det mer! For klinete. "Hei" og et sjarmerende smil, synes jeg fungerer best (men er bare 14). Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 hvis jeeeeeeg var en politi konstabelm, måtte jeg ha arrestert deg... ...for å stjele mitt hjerte denne er den beste Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 hvis jeeeeeeg var en politi konstabelm, måtte jeg ha arrestert deg... ...for å stjele mitt hjerte denne er den beste Den var utrolig dårlig. Det er slike sjekketriks man bare blir anti-interessert av. En fyr kom bort til meg på byn en gang og sa: "Hvorfor er du så søt hver gang jeg ser deg?". Aldri sett fyren før. Kan ikke si at jeg ble så VELDIG interssert. "eh.. nei, si det du. jeg må visst gå jeg." Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) På karaoke bar: Du synger bra, men du ligner en hobbit Tror ikke den er så VELDIG velykka Endret 26. mars 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
amarios Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 "Ska vi puuul?" Funka faktisk en gang! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 "Heyh, får jeg tilby deg en stiv en?" Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hva med å boble med munnen som en gullfisk og si at du nettopp mista pusten? ... synes mange av disse triksa her inne minner meg om svette linjer noen har lasta ned fra en eller annen dårlig sjekkeside... Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 If you were my homework I'd be doing you on my desk right now. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hehehehe! Kom på en bra en nå: Du kan få låne tannbørsten min i kveld Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 "Jeg er jomfru." Alle vil jo være den første til å ta en jentes jomfrudom Nei? ... aldri det mer! For klinete. "Hei" og et sjarmerende smil, synes jeg fungerer best (men er bare 14). Ikke bare klinete, noe det heller ikke var. MEN, det tok jo 15 forsøk og 2 uker før det var digg for jenta da gjerne, så NEI! Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hehehehe! Kom på en bra en nå: Du kan få låne tannbørsten min i kveld hehe Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) For klinete. "Hei" og et sjarmerende smil, synes jeg fungerer best (men er bare 14). Ikke bare klinete, noe det heller ikke var. MEN, det tok jo 15 forsøk og 2 uker før det var digg for jenta da gjerne, så NEI! Sikker på at ho var jomfru da? Endret 26. mars 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Sikker på at hun var jomfru da? Hehe ja... liten tvil om det. Men poenget er at det i dette tilfellet da gjerne var vondt, i lange tider før det gikk seg til da for å si det sånn. Det er mye bedre med folk som har gjort det før holdt jeg på å si - kvaliteten over det hele er en smule bedre. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Sikker på at hun var jomfru da? Hehe ja... liten tvil om det. Men poenget er at det i dette tilfellet da gjerne var vondt, i lange tider før det gikk seg til da for å si det sånn. Det er mye bedre med folk som har gjort det før holdt jeg på å si - kvaliteten over det hele er en smule bedre. De første gangene skal gjør vondt, men du får tenke at du har gjort en god gjerning hvis du tenker langsiktig. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Sikker på at hun var jomfru da? Hehe ja... liten tvil om det. Men poenget er at det i dette tilfellet da gjerne var vondt, i lange tider før det gikk seg til da for å si det sånn. Det er mye bedre med folk som har gjort det før holdt jeg på å si - kvaliteten over det hele er en smule bedre. En gang må jo være den første... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 De første gangene skal gjør vondt, men du får tenke at du har gjort en god gjerning hvis du tenker langsiktig. Pft. Gjorde ikke vondt for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå