ilpostino Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Ble utsatt for et ganske geniale sjekketriks på t-banen igår... og følte jeg "måtte" dele det med dere. Jeg satt på t-banen.. inn kom en søt pike som satte seg nesten rett ovenfor meg. blikk og smil ble utvekslet. så tilbød hun meg en Läkerol. vurderer å kjøpe en pakke pastiller for å ha den med på bussen og trikken.. ser jeg en søt jente der kanjeg jo tilby henne det.. og tar hun imot er det kort vei til å begynne så snakke sammen og få telefonnummer... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Kjøp jordbær om sommeren, og gi en kurv til noen jenter... faller sikkert i smak =) Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hva med disse? Du vet ikke hvem jeg er, men jeg drømte om deg i natt. Din far må være en tyv, for han tok stjernene fra himmelen og puttet dem i øynene dine. Gjorde det vondt da du falt ned fra himmelen? Er det en flyplass i nærheten her, eller var det hjertet mitt jeg hørte ta av? Og så noen som aldri bør anbefales: Du ser fissen ut, eller har du nettop prompet? Jeg vet ikke hvem du er, men jeg ser at du har lyst på blomkålsuppe. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 "Jeg er en opplevelse du sent vil glemme" Den har jeg funnet på selv, og jeg har begynt å praktisere den. Har gode erfaringer sålangt. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 - If i said you had a nice body, would you take off your pants and dance a little? Zap Brennigan Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Et knall sjekketriks kan jo være å peike på dama og si: " DU har sjangs på meg! " Jeg vet ikke hvem du er, men jeg ser at du har lyst på blomkålsuppe. HAHAEHAHAEHAHEHAEHAEHHAEHAEHE HOHOOHOHOHO!!! NIICE!! :!: :!: :!: :!: edit: såg sjekketrikset var posta før Endret 23. mars 2005 av Kjeksen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvordan ville DERE likt å bli sjekket opp da? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Vil du være med å redde regnskogen den vra bra Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Hvordan ville DERE likt å bli sjekket opp da? Jeg har ventet på det i 18 år... Hadde jo vært koselig det. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvordan ville DERE likt å bli sjekket opp da? Bli med hjem å ha det gøy i senga? Noe i den duren vertfall Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Haha Da går jo fyren ut i fra at jeg bare er ute etter sex. Uansett så tør jeg ikke sjekke opp noen Redd for at de ser stygt på meg og går sin vei. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Uansett så tør jeg ikke sjekke opp noen Redd for at de ser stygt på meg og går sin vei. Jøsses, samme grunn som at jeg aldri har sjekket opp noen. Men nå har ikke jeg akkurat behov for å sjekke opp noen omdagen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Haha Da går jo fyren ut i fra at jeg bare er ute etter sex. Er jo det som er hele greia da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jøsses, samme grunn som at jeg aldri har sjekket opp noen.Men nå har ikke jeg akkurat behov for å sjekke opp noen omdagen. SLUTT! Du hater kjærlighet, remember? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jøsses, samme grunn som at jeg aldri har sjekket opp noen.Men nå har ikke jeg akkurat behov for å sjekke opp noen omdagen. SLUTT! Du hater kjærlighet, remember? Jeg klarte og omvende han Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Nja, frøkna henger litt mye med en 20 år gammel kristen dott om dagen har jeg hørt. Men jeg tror ikke jeg hater kjærligheten for det. Er det et dårlig tegn at hun ikke ville være med til USA i påsken? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 USA koster LITT. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg over at det er du som er grunnen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Hun hadde ikke trengt å betale noe + gratis klær, ski whatever der borte... Uansett, synd for henne tenker jeg inni meg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Da hadde jeg synes det var litt rart ja. Men nok off topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå