aspstein Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hehe bør funke den, det kuleste er jo at damene kommer til deg og spør hva i heite er det der liksom Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hehe bør funke den, det kuleste er jo at damene kommer til deg og spør hva i heite er det der liksom 6484135[/snapback] Ja. Og om de er single er det vel VELDIG stor sjans for at de blir sjarmert? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hehe bør funke den, det kuleste er jo at damene kommer til deg og spør hva i heite er det der liksom 6484135[/snapback] Ja. Og om de er single er det vel VELDIG stor sjans for at de blir sjarmert? 6484155[/snapback] Hehe ja han typen klarte ivertfall å sjarmere kona mi og alle venninnene hennes. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Linn C og andre jenter her kan si så mye de vil om at det er bra å kjøpe drinker etc. Men det er det ikke. Det du demonstrerer ved å kjøpe en drink er at du har lavere verdi enn jentene du prøver å sjekke opp. Du viser at du tror du er mindre kul enn de, og at du må kjøpe noe for å "få lov" til å henge med de. Kort sagt: Det er en dårlig ide. Dessuten er den uorginal og hvis du vil sjekke opp jenter er det en fordel å være "annerledes" og ikke lik til alle andre. BTW Det virker som at det største problemet for de fleste menn er at de ikke tør å prøve å sjekke opp jenter. Hvis de ser en fin jente så fryser de og tenker ALT for mye. Det er viktig å huske at sjekking er en skill du lærer på lik linje med andre ting. Altså blir man betydelig bedre hvis man øver... Dessuten er det ingen grunn til at man skal frykte å sjekke opp jenter man ikke kjenner. Grunnen til at vi frykter det så mye som vi gjør er at vi er fortsatt "programmert" i hodenene våre til å leve i et stammesamfunn, med ca. 50 individer. I et slikt samfunn er det oftest bare 3-4 damer du vil ha sex med. Derfor er det viktig å ikke bli avvist. Men i dagens moderne samfunn finnes det millioner av jenter som er tilgjengelige. Det er ingen grunn til å frykte å gå bort til jenter. Det aller værste som kan skje er at du blir avvist. Men ikke se på dette som et tap. Det er snarere noe du kan lære av. Hvis man klarer å lære av sine feil så "taper" man aldri. Man taper bare hvis man velger å gjøre det... Endret 18. juli 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Vell talt Geir... Skal få motet opp neste gang jeg er på byn.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Vell talt Geir... Skal få motet opp neste gang jeg er på byn.. 6516351[/snapback] I forbindelse med å få motet opp er "the 3-second rule" veldig bra. Den går enkelt å greit ut på å ikke vente mer enn 3 sekunder fra da du ser jenta du vil sjekke opp, til du går bort å prater med henne. På denne måten rekker du ikke å bli like nervøs som hvis du skulle tenkt i evigheter på hva du skal si og hva som kan gå galt. Dessuten virker du spontan. I noen tilfeller går det ikke ann å ta kontakt de første 3-sekundene av diverse årsaker. I slike tilfeller starter "klokka" fra da det er mulig å ta kontakt. Endret 19. juli 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Josten Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 "When I look at you, the heat is not the only thing rising in my pants" Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Ser ut som at Geir har litt peiling på damer :!: Det du sier er sant, men der er ikkje alltid jenter er som du sier Endret 19. juli 2006 av DanielKorshar Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 "Hain far din må værra baker, fer du har så fine brø'!" Sa han, før han fikk et slag i trynet. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Ser ut som at Geir har litt peiling på damer :!: Det du sier er sant, men der er ikkje alltid jenter er som du sier 6521274[/snapback] Det jeg sier må ses i sammenheng med at presentasjon er alt. Man kan si, eller gjøre hva man vil, og det vil likevel ikke fungere, hvis man har dårlig kroppspråk, eller ser ut som man ikke egentlig tror på det man sier. Men det kommer etter man har fått seg litt erfaring. Men selvsagt; i noen tilfeller så KAN det være lurt å kjøpe jenta en pils, eller drink. Men jeg tipper at i minst 90% av tilfellene så er det bedre å ikke gjøre det. Det samme gjelder mange andre tips. Jeg ser helt klart grunnen til at jenter ikke ser på "drinktipset" som noe positivt. For det første så kan det føre til at de må bruke litt mer penger på byen. For det andre så liker de at menn spanderer drinker på de. De får en bekreftelse på at de er attraktive og på sin "seksuelle makt". Men bare fordi de liker at gutter gjør dette, betyr ikke det at de liker guttene som gjør det. I alle fall ikke seksuellt sett. Endret 19. juli 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ser ut som at Geir har litt peiling på damer :!: Det du sier er sant, men der er ikkje alltid jenter er som du sier 6521274[/snapback] Det jeg sier må ses i sammenheng med at presentasjon er alt. Man kan si, eller gjøre hva man vil, og det vil likevel ikke fungere, hvis man har dårlig kroppspråk, eller ser ut som man ikke egentlig tror på det man sier. Men det kommer etter man har fått seg litt erfaring. Men selvsagt; i noen tilfeller så KAN det være lurt å kjøpe jenta en pils, eller drink. Men jeg tipper at i minst 90% av tilfellene så er det bedre å ikke gjøre det. Det samme gjelder mange andre tips. 6522280[/snapback] Har personlig bedre erfaring med "kjøp av x drikke her" enn ymse slag av dårlige sjekke triks. Men det er jo bare meg :< Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ser ut som at Geir har litt peiling på damer :!: Det du sier er sant, men der er ikkje alltid jenter er som du sier 6521274[/snapback] Det jeg sier må ses i sammenheng med at presentasjon er alt. Man kan si, eller gjøre hva man vil, og det vil likevel ikke fungere, hvis man har dårlig kroppspråk, eller ser ut som man ikke egentlig tror på det man sier. Men det kommer etter man har fått seg litt erfaring. Men selvsagt; i noen tilfeller så KAN det være lurt å kjøpe jenta en pils, eller drink. Men jeg tipper at i minst 90% av tilfellene så er det bedre å ikke gjøre det. Det samme gjelder mange andre tips. 6522280[/snapback] Har personlig bedre erfaring med "kjøp av x drikke her" enn ymse slag av dårlige sjekke triks. Men det er jo bare meg :< 6522298[/snapback] Si hva slags sjekketriks du har brukt da Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Haha, ikke på vilkår. Gidder ikke stresse med det akkurat nå, da jeg er i et fast forhold... men bare til å ramse opp noen "gode", hvem vet når du trenger dem? :o Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 99,99 % av alle sjekketriks er helt på tryne elendige. Bare derfor jeg lurte på hva du hadde brukt, siden det ikke fungerte. Sjekketriks i seg selv er egentlig ikke noe særlig å hoppe i taket for. En komplett rutine derimot kan fungere meget godt, når den er innøvd. Lenke til kommentar
Sernik Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 tror det var min bror som leste denne på nette en gang "Skal du være med meg hjem for en rask en og litt kaffe?" Hvis hun/han svarer ja, good for you hvis hun/han svarer nei spør du, "hva, liker du ikke kaffe?" faren til en som gikk i klassen min brukte faktisk denne når han var dritt full "Du svetter ekstremt lite for å være så feit" Lenke til kommentar
edahl Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 FF-nørds, rejoice: "Vil du være med meg hjem og se på Excalibur II?" Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 faren til en som gikk i klassen min brukte faktisk denne når han var dritt full"Du svetter ekstremt lite for å være så feit" 6522642[/snapback] Visste ikke at Jokke hadde en sønn? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Joda men trodde ikke han var så stor blit alt... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 faren til en som gikk i klassen min brukte faktisk denne når han var dritt full"Du svetter ekstremt lite for å være så feit" 6522642[/snapback] litt fornærmende den ja.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 99,99 % av alle sjekketriks er helt på tryne elendige. Bare derfor jeg lurte på hva du hadde brukt, siden det ikke fungerte. Sjekketriks i seg selv er egentlig ikke noe særlig å hoppe i taket for. En komplett rutine derimot kan fungere meget godt, når den er innøvd. 6522514[/snapback] Poenget med sjekketriks, er at man skal få kvinnen til å le. Altså en "icebreaker", uten at hun får negative tanker om deg. Man skal jo gjerne "le dama i seng". Men en innøvd rutine er ikke å forakte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå