Zethyr Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 *dårlige tips* Du gir skikkelig dårlige tips iallafall Hvorfor i allverden skal man ikke spandere en drink eller ei rusbrus på jenta? 6437351[/snapback] Enig med Linn.. Synes ikke de var noe særlig de sjekketriksene der.. 6437680[/snapback] La meg gjette hvem som ikke er klar over sin egen underbevissthet her Er jo artig å se at dere beskytter "spanderings-maskinene" deres også, ved å angripe de triksene som oppfordrer gutten til å bli noe mer enn en raus venn med store forhåpninger. Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 "damn, the glimt in your eyes, reminds me of ONE special star/diamon" Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 La meg gjette hvem som ikke er klar over sin egen underbevissthet her Er jo artig å se at dere beskytter "spanderings-maskinene" deres også, ved å angripe de triksene som oppfordrer gutten til å bli noe mer enn en raus venn med store forhåpninger. 6469290[/snapback] Nå skal jeg fortelle deg en ting her Etter at jeg skrev dette har jeg vært ute 2 ganger (fredag og lørdag) Jeg ble forsøkt påspandert 3 ganger i løpet av fredagen, av 3 forskjellige gutter. Jeg kjøpte alle drinkene mine selv. Jeg vil jo ikke skylde en fyr noe dersom jeg ikke er interessert i å snakke med han. Om fyren er stygg kan han liksom holde drinken for seg selv Jeg tar ikke imot "alt jeg kan få" , da hadde jeg vært drita før jeg kom til dansegulvet. Han ene jeg takka nei til kom bort en gang til for å "forklare seg". Han sa at selv om han ville spandere drink på meg trengte jeg ikke ha sex med han, han ville bare snakke med meg..... "nei sier du det du...." Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 La meg gjette hvem som ikke er klar over sin egen underbevissthet her Er jo artig å se at dere beskytter "spanderings-maskinene" deres også, ved å angripe de triksene som oppfordrer gutten til å bli noe mer enn en raus venn med store forhåpninger. 6469290[/snapback] Nå skal jeg fortelle deg en ting her Etter at jeg skrev dette har jeg vært ute 2 ganger (fredag og lørdag) Jeg ble forsøkt påspandert 3 ganger i løpet av fredagen, av 3 forskjellige gutter. Jeg kjøpte alle drinkene mine selv. Jeg vil jo ikke skylde en fyr noe dersom jeg ikke er interessert i å snakke med han. Om fyren er stygg kan han liksom holde drinken for seg selv Jeg tar ikke imot "alt jeg kan få" , da hadde jeg vært drita før jeg kom til dansegulvet. Han ene jeg takka nei til kom bort en gang til for å "forklare seg". Han sa at selv om han ville spandere drink på meg trengte jeg ikke ha sex med han, han ville bare snakke med meg..... "nei sier du det du...." 6470091[/snapback] Haha! Eid! Sier man det har man allerede sagt hva man vil Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Sjekketriks er teit, det beste er bare å føre en naturlig, småflørtete samtale. Åpningsreplikken kan være enkelt og greit: "Hei" Edit: Darkness lurte på hvordan vi ville bli skjekket opp. Jeg syntes det hadde vært greit om jeg jente bare hadde satt seg/stilt seg ved siden av meg og startet ganske naturlig med: "Kan jeg sitte her?", "Hei" eller noe slikt og så ført samtalen derfra. 6444615[/snapback] Second. Hvor galt er det aa bare si "Hei"? Kan hende at man bare har lyst til aa prate med noen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Second. Hvor galt er det aa bare si "Hei"? Kan hende at man bare har lyst til aa prate med noen. 6470136[/snapback] Det som funker er jo å stirre han i senk fra dansegulvet først Jeg går uansett ikke bort til en fyr selv. Hva om han har dame liksom Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Et heftig blikk kan forføre enhver mann...Det er artig det der Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Et heftig blikk kan forføre enhver mann...Det er artig det der 6470153[/snapback] Vel, funker vel ikke så bra å stå midt på gulvet som en påle og bare stirre... kan virke litt... ummm... psykisk ustabilt Men å gi en gutt ett blikk mens man danser "for han" funker hver gang Jeg fant en jævlig fin fyr på ett utested.......ikke denne helga men den før det igjen. Prøvde trikset mitt men det hjalp ikke.... for den stygge kompisen hans kom og prøvde å gni seg på meg istedet Jeg og venninna mi har en kul ting. Om noen prøver seg på meg på dansegulvet som ikke er fin, gir jeg henne ett blikk og hu kommer og tar meg fra han. Så danser jeg og venninna mi tett en stund før det er trygt å slippe hverandre. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Et heftig blikk kan forføre enhver mann...Det er artig det der 6470153[/snapback] Vel, funker vel ikke så bra å stå midt på gulvet som en påle og bare stirre... kan virke litt... ummm... psykisk ustabilt Men å gi en gutt ett blikk mens man danser "for han" funker hver gang Jeg fant en jævlig fin fyr på ett utested.......ikke denne helga men den før det igjen. Prøvde trikset mitt men det hjalp ikke.... for den stygge kompisen hans kom og prøvde å gni seg på meg istedet Jeg og venninna mi har en kul ting. Om noen prøver seg på meg på dansegulvet som ikke er fin, gir jeg henne ett blikk og hu kommer og tar meg fra han. Så danser jeg og venninna mi tett en stund før det er trygt å slippe hverandre. 6470186[/snapback] Smart kid. Haha, er så kjipt det der. Om noen enten sender vennen/vennina for å være snill, eller ikke legger merke til, mens vennen legger merke til, eller at alt blir misforstått. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Smart kid. Haha, er så kjipt det der. Om noen enten sender vennen/vennina for å være snill, eller ikke legger merke til, mens vennen legger merke til, eller at alt blir misforstått. 6470190[/snapback] Vennen sto like ved siden av han fine fyren , så kan godt hende han misforsto ja ... damn Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Et heftig blikk kan forføre enhver mann...Det er artig det der 6470153[/snapback] Vel, funker vel ikke så bra å stå midt på gulvet som en påle og bare stirre... kan virke litt... ummm... psykisk ustabilt Men å gi en gutt ett blikk mens man danser "for han" funker hver gang Jeg fant en jævlig fin fyr på ett utested.......ikke denne helga men den før det igjen. Prøvde trikset mitt men det hjalp ikke.... for den stygge kompisen hans kom og prøvde å gni seg på meg istedet Jeg og venninna mi har en kul ting. Om noen prøver seg på meg på dansegulvet som ikke er fin, gir jeg henne ett blikk og hu kommer og tar meg fra han. Så danser jeg og venninna mi tett en stund før det er trygt å slippe hverandre. 6470186[/snapback] Haha. Den der funker ikke alltid. Da blir jo fyren bare "woooho, to damer som danser naughty sammen" og prøver å gnukke mot begge. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Haha. Den der funker ikke alltid. Da blir jo fyren bare "woooho, to damer som danser naughty sammen" og prøver å gnukke mot begge. 6470211[/snapback] Neinei, vi kjenner godt til forskjellen 1. Vi ser noen gutter vi liker og danser naughty for å få oppmerksomhet 2. Vi prøver å komme oss unna en fyr, så den ene venninna tar den andre venninna med seg noen meter bort fra han fyren hun skal reddes fra. Om han kommer etter, beveger vi oss enda lengre bort. Funker som fy! Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Et heftig blikk kan forføre enhver mann...Det er artig det der 6470153[/snapback] Vel, funker vel ikke så bra å stå midt på gulvet som en påle og bare stirre... kan virke litt... ummm... psykisk ustabilt Men å gi en gutt ett blikk mens man danser "for han" funker hver gang Jeg fant en jævlig fin fyr på ett utested.......ikke denne helga men den før det igjen. Prøvde trikset mitt men det hjalp ikke.... for den stygge kompisen hans kom og prøvde å gni seg på meg istedet Jeg og venninna mi har en kul ting. Om noen prøver seg på meg på dansegulvet som ikke er fin, gir jeg henne ett blikk og hu kommer og tar meg fra han. Så danser jeg og venninna mi tett en stund før det er trygt å slippe hverandre. 6470186[/snapback] Haha. Den der funker ikke alltid. Da blir jo fyren bare "woooho, to damer som danser naughty sammen" og prøver å gnukke mot begge. 6470211[/snapback] Det funket på meg iallefall da jeg var singel! 2 jenter på den måten gjør at en stakkars mann ikke har en sjanse... jernen kobles liksom helt ut hehe Åpenlyse sjekkereplikker er jo egentlig bare en barriebryter for videre samtaler. Er dama intressert så ok...om ikke så snytes vi bort. Tips: Du går bort til en dame og sier: Vil du danse? Dame: Nei... Du (noe irritert): F*** er du prippen eller? Dame: (Irritert over frekkheten) Ja! Du: Det er jeg også men idag gir jeg bare faen! Da kan du gå bort med stoltheten i behold! Men må si at jeg ikke er så frekk at jeg har fått testet den ... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Så ei jente er prippen bare fordi hun ikke vil danse med deg.... ? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Nei... som sagt så har jeg ikke testet denne selv hehe Har som regel ikke problemer med å gå fram til en jente. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Det er så mange tullinger ute på byen, jeg skammer meg av og til over å være samme kjønn som dem. Har ikke noen sjekkereplikk, jeg. Eller.. Den jenten jeg har truffet traff jeg faktisk på et dansegulv og sa "har du det også jævlig?". "Ja", svarte hun, og så gikk vi til en roligere pub og snakket Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 :!: nice nice nice Ciao Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg går uansett ikke bort til en fyr selv. Hva om han har dame liksom 6470146[/snapback] Det hadde vært kjempefarlig! Hvordan tror du gutter da kan gå bort til andre jenter? Om du er ute etter kun kjønnsorganene på personen, så må du i de fleste tilfeller innom fasen "å bli kjent" uansett. Det værste som kan skje er at du får en ny venn. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg hadde aldri gjort det av frykt for å bli avvist. Eneste er at jeg har tatt litt initiativ på dansegulvet. Men jeg skjønner godt at det er hyklersk. Det er jo akkurat det samme for gutten. Derfor sjekker jeg heller ikke på byen. Bedre å bruker Internett Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Som en sa over her. Det er som regel et lite blikk som "inviterer" til videre å bli kjent. Er du usikker på om du har fått et slikt blikk så er som regel svaret Nei..Er som regel ikke vanskelig skille det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå