Goophy Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Søkte litt rundt på forumet og syntes det var rart at en slik tråd ikke fantes allerede. Så kanskje et par tips eller to til oss lite sjarmerende, uromantiske personer hadde vært noe... En fin en; "Do you know how much a polar bear weighs?" "Enough to break the ice, hi i'm Mats." Endret 16. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) "asl?" Og nå har vi vært sammen i over fire år Endret 16. september 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hørte en litt bra en av en dude på skolen en dag, var visst en som pleide å bruke den og faktisk: "unnskyld jeg kan ikke plystre så jeg får ikke plystra på deg, men jeg er jævelig god til å kysse da " elns Jeg synes den var litt kul da.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hhaahha.. må bare komme med en morsom en som jeg hørte fra en venn en gang: "Its not only the elevator that goes up" Lenke til kommentar
knutby Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 "Blirr'u me hemm å speller cs" Lenke til kommentar
Luv Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ok, har ikke noen "beste linjer", men har en versting: "Erhm *kremt*... Hei søta, jeg har mistet nummeret mitt, kan jeg få ditt?" Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 "har du et plaster, jeg skadet meg når jeg "falt" for deg" :!: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 har ikke vi allerede en tråd om dette ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Jeg fant ingen ihvertfall. Men hvis det er tilfellet må noen _slette_ denne... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) "OMG, BEIBEH! Du er det villeste jeg har sett!" "If I could rearrange the alphabet I'd put U and I together." "Det er så ryddig her.. Skal vi rote litt?" "Kan jeg få et bilde av deg? Jeg må vise til julenissen hva jeg ønsker meg" "Kan du trøste meg? Jeg fikk vondt da jeg falt for deg" "Skal du være med hjem på pikk og pizza? jasså, liker du ikke pizza?" "Du er litt støvete, jeg tror jeg må feie over deg!" Endret 16. september 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Kan jo dra en klassiker, synes selv at den er konge: "Håper du har full kasko, for du har nemlig laget en bulk i buksa mi!" ...... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Kan jo dra en klassiker, synes selv at den er konge: "Håper du har full kasko, for du har nemlig laget en bulk i buksa mi!" ...... Den er konge... men tviler den funker Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Kan jo dra en klassiker, synes selv at den er konge: "Håper du har full kasko, for du har nemlig laget en bulk i buksa mi!" ...... Den er konge... men tviler den funker Jeg også. Det vil si, jeg vet... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hvis HUN lagde bulken trenger hun jo ikke mer enn ansvarsforsikring... Men forøvrig: "Ey, fine sko, skal vi pule?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 "Hei. Hvor mye har du drukket i kveld?" Lenke til kommentar
tbone Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Vil du være med å redde regnskogen Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 "What goes in must go out" Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 "unnskyld jeg kan ikke plystre så jeg får ikke plystra på deg, men jeg er jævelig god til å kysse da" Jeg kan ikke plystre, den skal seriøst prøves ved neste fyllekule hvis jeg finner en anledning. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 hivs du faktisk vil ha et seriøst råd så tror eg "Hei!" ikke er så værst da Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hhaahha.. må bare komme med en morsom en som jeg hørte fra en venn en gang: "Its not only the elevator that goes up" Good one Her er en najs 1. Du går hjem til deg, og du har såklart rydda rommet ditt den dagen. Så fyrer du løs: Her var det ryddig, skal vi rote litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå