minimum payne Skrevet 10. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2002 http://www.hardwareonline.dk/forum.asp det ser jo mye bedre ut? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 10. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2002 Takk for bra tips :smile: Har sendt link til Amund (han som lager forum hos oss) så han kan ta en titt på saken. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 10. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg er ganske fornøyd med det forumet som er nå jeg! Hva er vitsen med å forandre noe som fungerer helt fint? Jeg vil heller at Hardware.no bruker tid på tester og artikkler enn på forumet. Det er bare min mening da:) Lenke til kommentar
sof Skrevet 10. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2002 behold det slik det er nu! :smile: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2002 og eller slik som delphi var da! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2002 ja men hvis du/dere ser på oppsettet der så ser dere att det er lettere å se mange meldinger på en gang. vel alle har jo forskjellig smak. men jeg likte den, bortsett fra en ekkel ting - DANSK. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2002 vet at det er mange som ikke liker den nye frames-versjonen, men jeg synes den er bedre enn noen andre forum-layouts som jeg har sett. Først og fremst fordi man slipper å klikke seg tilbake hele tiden. Bare synn det er så mange "features" som mangler der foreløpig. (hint, hint amund :wink: ) Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 10. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg synes den var rotete... (den danske sida altså) Lenke til kommentar
FuZe Skrevet 10. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2002 Fint forum i har her. Der er dog et problem - Det er på NORSK. Den var til dig minimum payne :smile: God Weekend. Hilsen. FuZe, HardwareOnline.dk admin. [ Denne Melding var redigert av: FuZe på 2002-05-10 14:16 ] Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 10. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2002 Synes denne er grei nok :smile: Har en link til "Siste meldinger" for til enhver tid ha oversikt over hva som er nytt. Lenke til kommentar
msh Skrevet 10. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2002 Den Danske siden var dårligere. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 10. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg syns hardware.no skal være som d er nå jeg.. eller så må hardware.no finne en egen layout ikke herme etter andres sider, for d er litt fantasiløst mener jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: zn00ker skrev (2002-05-10 19:41):Jeg syns hardware.no skal være som d er nå jeg.. eller så må hardware.no finne en egen layout ikke herme etter andres sider, for d er litt fantasiløst mener jeg Synes framesversjonen er best, selv om det nokk mangler et design-layout.Men så er det ikke alle som trenger det :smile: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2002 åkei da hvis alle synes det er en dårlig ide så greit, da e det bare en ting å gjøre- KILL, KILL, KILLL!!!!!!!!!!! :sad: Lenke til kommentar
house Skrevet 11. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2002 synes frames versjonen har noen kjedlige mangler... sånne som SVAR knapp kansje ? og ikke quote sak lixom Housey Lenke til kommentar
amund Skrevet 11. mai 2002 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: house skrev (2002-05-11 13:29):synes frames versjonen har noen kjedlige mangler... sånne som SVAR knapp kansje ? og ikke quote sak lixom Jeg har droppet "ikke quote"-funksjonen fordi jeg mener folk bør bli flinkere til å quote og ikke minst fordi jeg mener folk BØR quote. Tidvis er det håpløst å vite hvilke meldinger folk svarer på i dette forumet. Om man bruker quoting på skikkelig vis hadde det blitt mye lettere å lese meldinger og forstå sammenhengene. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå