Jonhoo Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg har nettopp kjøpt meg et Leadtek Winfast TV 2000 XP Expert TV/FM tuner kort. Jeg har innstallert de nyeste driverne og nyeste programvare og koblet til antennen, men når jeg starter FM-tuneren så får jeg ingen lyd enda kortet sier det har bra signal. Hva kan dette komme av? Har ikke fått prøvd om det er lyd på TV-sendinger da jeg ikke har en TV-antenne ekstra. Setter pris på svar Jon Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Du har koblet til lydkabelen fra hovedkortet/lydkortet og til tv kortet? I så fall må du se hva som står der du koblet det til. Hos meg må jeg stille lyden som cd lyd i winfast for at jeg skal få lyd da det er på cd inngangen på lydkortet mitt jeg har koblet til lyden. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Takk, det fikset problemet. Det fulgte ikke med noen kabel, flaks at jeg hadde en liggende Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 For meg står det mellom dette kortet og Hercules Smart TV Stereo. Hva syns du om Leadtek-kortet Jonhoo? Er det å anbefale? Jeg har forstått at det ikke er hardware-encoding på det, så det bruker en del CPU-kraft. Hvordan går det med din maskin? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Winfast kortet synes jeg er utmerket til den prisen. Har ikke noe problemer med å gjøre andre ting mens jeg ser tv eller tar opp. Eneste som irriterer meg er at opptak blir splittet i flere filer om jeg tar opp i ukomprimert avi. Dette kan helt sikkert endres på, jeg vet bare ikke hvordan enda. Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Kan det tenkes at harddisken din er satt opp med FAT32 og ikke NTFS? I følge manualen (s. 17) får man da ikke laget større filer enn 4GB mens "continuous recording on an NTFS hard drive will be saved as one big file." Endret 15. oktober 2004 av Oldboy Jenny Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Er 100% sikkert at det er NTFS på alle diskene mine. Etter at jeg oppdaterte xvid codec så kan jeg ikke ta opp i med xvid codec lengre. Blir bare hakkete gjennom hele opptaket, uansett kvalitet. Skal teste å gå tilbake til en eldre versjon av xvid igjen og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå