genesis Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 VivendiU kan vel gjøre som de vil. Jeg skal betale for Deluxe (DVD!) greia, og vil ikke ha dårlig samvittighet for å spille igjennom spillet før denne skulle komme ut. Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Må bare ha deluxe, men klarer samtidig ikke å vente lenger på hl2 What to do!? Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Nå har jo de sendt tre spill inn da. CS:Source, HL:Source og HL2. Tar tre ganger så lang tid, da hvorfor?? tror du det er bare en som tester eller??? tror det er flere som tester da vettu.. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Altså... i det lille jeg har fått insiderinnblikk i intern testing av release candidates i softwareindustrien, driver vel de største firmaene i stor grad med delautomatisert testing, er ikke sikker på om "testing" ifbm. HL2 kun er at noen spiller igjennom spillet, liksom.. Men Vivendi tester kanskje først og fremst innhold heller enn tekniske aspekt, da Valve jo må ha 1000 ganger bedre innblikk i det sistnevnte. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 jeg får det gjennom steam først, så kjøper jeg deluxe når den kommer btw dette syns jeg er litt vel mye pengesuging.... minner meg om lotr pakkene Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Om spillet ble sendt inn den 15. September vil det si at de har hatt spillet i ca 5 dager nå. Vi burde få en bekreftelse på hva de vil gjøre videre ganske snart. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ja tror nok det.. tipper vi får videre info iløpet av mandag-tirsdag kanskje.. kan ikke si engang hvor mye jeg gleder meg...huff... hva er det som er spesielt med deluxe utgaven egentlig, hva følger med? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Og etter spillet er bekreftet "gold" må vi nok belage oss på værtfall 2 ukers venting til. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg tror spillet er ferdig, men gutta på vivendi er så oppslukt av spillet at de ikke klarer løsrive seg fra skjermen for å sende det til pressa Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Om spillet har såpass mange store bugs at spillet ikke går igjennom hos Vivendi blir jeg deffinitivt skuffet over Valve sine prestasjoner. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ja de har da hatt tid til å finpusse det vil jeg tro.. med Doom3 tok det ca en mnd fra gold til release her i norge så det kan ta rundt der for hl2 og.. tviler på at det blir under 3 uker egentlig.. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Men preloaden som de fleste har lasta ned, vil vel bli spillbar før HL2 kommer på markedet her i norge.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 det tror jeg og.. hadde vært deilig.. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Preloaden vil bli tilgjengelig når spillet er tilgjengelig i butikkene. HL2 lanseres likt over hele verden tror jeg, og derfor er det ikke mange minuttene før "oss" dere kan spille det. Faktisk, hvis det er noe mer å laste ned (final greier m/aktivering?), kan det være retailkjøpere blir spillende før steam folk. Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Tror jeg bare kjøper gjennom steam, gidder ikke å kjøpe Deluxe, er jo ikke laget av penger heller, eller tolmodighet... Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Er det noen som vet om f.eks gamesmix.no bestiller hl2 fra amerika med en gang det er kommet ut der? Å er det noen som vet hvilken Hl2 pakke man får når man bestiller der ifra, bare singel, eller singel og multi. Å hvordan får man tilgang til hl2 på steam når det er kommet ut? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Half-Life 2 skal jeg værtfall eie fysisk. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Er det noen som vet om f.eks gamesmix.no bestiller hl2 fra amerika med en gang det er kommet ut der? Å er det noen som vet hvilken Hl2 pakke man får når man bestiller der ifra, bare singel, eller singel og multi. Å hvordan får man tilgang til hl2 på steam når det er kommet ut? Dobbelklikker på HL2 i "Games"-lista. Så bare smekker du inn VISA-kortnummeret og du har det på sekunder Eller så kan du jo kjøpe det... jeg vil ha det fysisk. Alt kan skje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå