lavizh Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Glemte å nevne at Vivendi skal teste spillet i 72 timer før de gir noe konklusjon på hva som blir å skje neste. 14 dager, ikke 72 timer. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Glemte å nevne at Vivendi skal teste spillet i 72 timer før de gir noe konklusjon på hva som blir å skje neste. 14 dager, ikke 72 timer. så de kommer ik med noen evenentuell utgivelses dato før om 1,5 uke? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Glemte å nevne at Vivendi skal teste spillet i 72 timer før de gir noe konklusjon på hva som blir å skje neste. 14 dager, ikke 72 timer. Hvor i all verden har du fått 2 uker i fra? I følge Halflife2.net og mange andre nettsteder skal de bruke 72 timer med spilling til å bestemme seg om de skal sende det tilbake eller ikke. Vi kan forvente nermere info om det de kommende dagene. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Det er også bekreftet at CS: Source og HL1: Source også ble sendt i lag med kopien av Half-Life 2, så disse spillene regnes også med som ferdig. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det er også bekreftet at CS: Source og HL1: Source også ble sendt i lag med kopien av Half-Life 2, så disse spillene regnes også med som ferdig. Ja, det er vel de som følger med pakken i Half Life 2. De andre kommer vel som "tilleggspakker", slik som Blue Shift, Oposing Force, Day of Defeat osv Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Dette er den beste markedsføringen for ett spill jeg noensinne har sett -_- Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Dette er den beste markedsføringen for ett spill jeg noensinne har sett -_- jepp, mange som gleder seg! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Vell.. Mista litt av gleden nå.. Spillet blir liksom ikke Half-Life.. Du er i en stor by! All kveppingen kommer til å bli feid vekk av store områder! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Husker NÅr jeg satt å hoppet i stolen av glede på denne tiden i fjor.. helt til det ble utsatt å utsatt å utsatt.. nå.. hopper jeg i stolen av glede igjen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Husker NÅr jeg satt å hoppet i stolen av glede på denne tiden i fjor.. helt til det ble utsatt å utsatt å utsatt.. nå.. hopper jeg i stolen av glede igjen Men nå ser det i det minste litt lyst ut. Men litt trim mellom gaming timene er ikke så værst. Gled seg over et spill som aldri kommer, hopp litt i stolen, trim nok det Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Dette er den beste markedsføringen for ett spill jeg noensinne har sett -_- jepp, mange som gleder seg! HVis de drøyer'n en gang til så tror jeg at mange kommer til å bli forbanna og kanskje kreve at den versjonen de har skal bli sluppet ut.. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Dette er den beste markedsføringen for ett spill jeg noensinne har sett -_- jepp, mange som gleder seg! HVis de drøyer'n en gang til så tror jeg at mange kommer til å bli forbanna og kanskje kreve at den versjonen de har skal bli sluppet ut.. Og de skal liksom bry seg? Why? Fordi du VIL så? Ha ha... Ok, bare fortsett å tro det du det. Åja, Shaper^ +noen folk blir skuffet, RELEASE spillet no mater what! Våkn opp da man. Verden sviver ikke rundt deg, og ting vil ikke alltid gå i din favør. Kreve ja, hva kan du kreve? :!: morsomt! EDIT: full nå jeg, overhør meg! Endret 19. september 2004 av smetho Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Folk kommer jo til å bli lite skuffet hvis Vivendi finner ut at spillet ikke er klart ennå... Endret 19. september 2004 av FleshEater Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Folk kommer jo til å bli lite skuffet hvis Vivendi finner ut at spillet ikke er klart ennå... Jupp. Men _tror_ at valve har brukt så mye tid for å gjøre spillet toppers. Og "håper" at det blir godkjent, og lansert på steam raskt Njaal Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ser at amazon.uk og play.com har lanseringsdato satt til 1.nov og 5 nov. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ser at amazon.uk og play.com har lanseringsdato satt til 1.nov og 5 nov. Som om det har noe betydning... Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ser at amazon.uk og play.com har lanseringsdato satt til 1.nov og 5 nov. Som om det har noe betydning... de har tidliger operert med ukjent lanseringdato Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ser at amazon.uk og play.com har lanseringsdato satt til 1.nov og 5 nov. Som om det har noe betydning... de har tidliger operert med ukjent lanseringdato Spillet har ikke gått gull enda og VU har ikke kommet med noen lanseringsdato. Butikken bare tipper en dato for å få folk til å kjøpe hos de! Ta å les tråden helt øverst i dette forumet du.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ser at amazon.uk og play.com har lanseringsdato satt til 1.nov og 5 nov. Som om det har noe betydning... de har tidliger operert med ukjent lanseringdato Spillet har ikke gått gull enda og VU har ikke kommet med noen lanseringsdato. Butikken bare tipper en dato for å få folk til å kjøpe hos de! Ta å les tråden helt øverst i dette forumet du.. Enkelte har gjort det! Spillbutikker setter ut en dato for å lokke til seg forhåndskjøpere. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Gleder meg noe sinnsykt(sikkert ikke den eneste ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå