Rubex Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 HL serien er planlagt som en trilogi... Jeg mente at det ikke kommer til å knuse forventingene...... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 hvem vet, spørs jo nårtid vivendi ønsker å få spillet på markedet.sikter de seg inn på høstferien ? sikter de seg inn på julesalget ? Personlig så tror jeg ikke de har råd til å vente.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 nja, de har nok ganske garantert råd til å vente. ved å lansere det like før julerushet så vil de vel sikre seg å dominere julesalget, er vel en god del penger i det. men skal man tenke på å få spillet ut så raskt som mulig - hadde spillet gått gold i dag så beregner man rundt 2 uker før det havner på markedet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 håper det kommer snart Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) tipper at det blir sendt i trykken om ei ukes tid...Vivendi har gått med heftig underskudd i det siste, så de skriker nok etter $ nå tenker jeg Endret 18. september 2004 av [PsyFly] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 ' date='18/09/2004 : 01:38'] tipper at det blir sendt i trykken om ei ukes tid...Vivendi har gått med heftig underskudd i det siste, så de skriker nok etter $ nå tenker jeg er vel bare en av "fløyene" til vivendi som har gått med underskudd, ikke selve selskapet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 håper det kommer snart Derfor er de kanskje mer nøye? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Glemte å nevne at Vivendi skal teste spillet i 72 timer før de gir noe konklusjon på hva som blir å skje neste. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hadde ikke vært en dumt å jobbe som tester i Vivendi nå.. sitte å spille hl2.. Min drømme jobb det der.. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hadde ikke vært en dumt å jobbe som tester i Vivendi nå.. sitte å spille hl2.. Min drømme jobb det der.. vært noe det ja Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Our friends at HalfLife-2.nl, has reported that Belgian/Dutch PC Gameplay Magazine will, in their issue out on October 5th, be reviewing Half-Life 2. According to the news post at HalfLife-2.nl, the magazine says they have played through the full game and will be releasing a full review with 50 brand new screenshots. Once again, this shows that the game is getting ever closer, and soon we'll be able to find out if the long wait has been worth it. Nå kan vi visst glede oss til 5. Oktober for å kunne lese igjennom en Half-Life 2 omtale med mange nye bilder og informasjon. Endret 18. september 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Når Valve lar magasiner teste spillet og deretter skrive ned en fullverdig omtale må vi da kunne si at spillet ganske enkelt er ferdig. Husker Doom III sine omtaler begynnte å komme sånn smått et par uker før spillet var i hyllene. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Nå er det nyst før jeg besvimer, hold me, gleder meg vilt til dette spillet, det er allerede satt av plass i spille budsjette mitt for dette, weeeeeeeeeeee. Gleder meg vilt. Ubeskrivelig Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Om Vivendi finner seg fornøyd har vi både en bekreftelse på at spillet er ferdig og en utgivelsesdato om et par dager eller så. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Om Vivendi finner seg fornøyd har vi både en bekreftelse på at spillet er ferdig og en utgivelsesdato om et par dager eller så. Jepp. Jeg tipper i dag eller mandag. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 er vanligvis ikke så raus med smilies men nå : Lenke til kommentar
Radial Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Gleder meg til å komme hjem fra jobb en litt mørk høstdag, installlere HL2, fikse litt god kaffe og begynne utforskingen av City 17. *host* sykemelding * host* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå