Gå til innhold

Half-Life 2 sendt til Vivendi.

Anbefalte innlegg

Half-Life Source og evt. Opposing Force Source osv. vil i tilfelle koste penger, så vidt jeg fikk med meg. Det eneste som følger med Half-Life 2 er vel CS: Source - altså 2 - to - spill.

jeg har hørt motsatt.... at det ville følge med, evt kunne lastes over steam ved en senere anledning. Har også hørt at spillet skulle bli utgitt i forskjellige utgaver; en med kun spillet og en pakke med alt det TCi nevnte.

men ta ikke mitt ord på det... tror ikke på HL2 før jeg har snarvei til det på desktop, dette på grunn av de tusen ryktene som går.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO HAHAHA ÅåÅH FY FLATE KOR EI GLE MEHEHEHEHEI!!!!!! AAARGH

:grin::mrgreen::fun::laugh::thumbs::green::w00t::dribble:

(føler meg ikkje bra akkurat nå)

,17/09/2004 : 01:51] ..jeg vil se et langt spill! LANGT! minimum 60-70 timer PLEASE!       :yes:

Spillet tar ca. 25t å gjennomføre etter det Valve har sagt.

(må spille på hard vettu og "rydde" litt etter visse skapninger"

(sorry for averflødig bruk av smilies)

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar
Tenk hvis vi alle blir skuffa over Half Life!!! :!: :!: :D

Kan jo sette opp en matematisk formel:

Tilfredshet med HL2 = Forventet kvalitet / Opplevd kvalitet

Problemet er at denne brøken ikke må få en verdi som er under "1".

Da har Valve et kjempeproblem ettersom "Forventet kvalitet" er skyhøy nå! Dersom den opplevde kvaliteten skulle nå opp til den førventede, vil dette føre til at spiller innfrir akkurat passe tilfredshet.

For at folk skal bli imponert over et spill, bør jo den faktiske kvaliteten(opplevd kvalitet) være relativt høyere enn den forventede kvaliteten!

Siden den faktiske kvaliteten på HL2 nå er satt, vil jo den være konstant, da er jo deres (ja DU) forventninger om kvalitet det eneste som kan gjøre at din tilfredshet med HL2 blir bra eller ikke! :yes:

Tenk på dette før dere får for høye forventnger. :hmm:

Lenke til kommentar

Enda flere nyheter:

Release date soon!

According to Eurogamer.net, upon yesterday confirming that Half-Life 2 (and also Counter-Strike: Source and Half-Life: Source) had been sent to Vivendi for release candidate testing, they also managed to get some information from Doug Lombardi regarding the release date:

we don't have a release date from VU at this time, but we're hoping they will put out a release date soon.

And of course, why wouldn't it be soon? Valve are reknowned for their perfection when producing games, something that's clear from the six year development cycle to get us Half-Life 2. With Half-Life taking a mere 48 hours from release candidate stage to going gold, it's pretty clear that we're on the final stretch and the waiting game is nearly over.

Halflife2.net

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg forstår ikke hvordan enkelte i det hele tatt kan tro at half life 2 kommer til å innfri forventningene til flertallet.

skal man være helt ærlig så er det ingen spill som klarer å leve opp til forventningene som man selv skaper når man leser om de,

half life2 er så til de grader hyped up at jeg tror det er tilnærmet umulig å innfri.

tviler ikke på at det blir et flott spill, men leve opp til forventningene ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...