Ol'H Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Half-Life Source og evt. Opposing Force Source osv. vil i tilfelle koste penger, så vidt jeg fikk med meg. Det eneste som følger med Half-Life 2 er vel CS: Source - altså 2 - to - spill. jeg har hørt motsatt.... at det ville følge med, evt kunne lastes over steam ved en senere anledning. Har også hørt at spillet skulle bli utgitt i forskjellige utgaver; en med kun spillet og en pakke med alt det TCi nevnte. men ta ikke mitt ord på det... tror ikke på HL2 før jeg har snarvei til det på desktop, dette på grunn av de tusen ryktene som går. Endret 17. september 2004 av Hyrlen Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) WOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO HAHAHA ÅåÅH FY FLATE KOR EI GLE MEHEHEHEHEI!!!!!! AAARGH (føler meg ikkje bra akkurat nå) ,17/09/2004 : 01:51] ..jeg vil se et langt spill! LANGT! minimum 60-70 timer PLEASE! Spillet tar ca. 25t å gjennomføre etter det Valve har sagt. (må spille på hard vettu og "rydde" litt etter visse skapninger" (sorry for averflødig bruk av smilies) Endret 17. september 2004 av jalla`n Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Tenk hvis vi alle blir skuffa over Half Life!!! :!: :!: Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Tenk hvis vi alle blir skuffa over Half Life!!! :!: :!: kjeften Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Tenk hvis vi alle blir skuffa over Half Life!!! :!: :!: Kan jo sette opp en matematisk formel: Tilfredshet med HL2 = Forventet kvalitet / Opplevd kvalitet Problemet er at denne brøken ikke må få en verdi som er under "1". Da har Valve et kjempeproblem ettersom "Forventet kvalitet" er skyhøy nå! Dersom den opplevde kvaliteten skulle nå opp til den førventede, vil dette føre til at spiller innfrir akkurat passe tilfredshet. For at folk skal bli imponert over et spill, bør jo den faktiske kvaliteten(opplevd kvalitet) være relativt høyere enn den forventede kvaliteten! Siden den faktiske kvaliteten på HL2 nå er satt, vil jo den være konstant, da er jo deres (ja DU) forventninger om kvalitet det eneste som kan gjøre at din tilfredshet med HL2 blir bra eller ikke! Tenk på dette før dere får for høye forventnger. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Vi får regne ut sansyligheten for at spillet blir bra.: Det er 2 spill, og 1 sjangse kan bli bra = 1/2 Men som jeg har fått med meg så får man bare 2 spill, Hl:Source og Hl2. Resten er mods som ikke er egentlige spill. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Enda flere nyheter: Release date soon! According to Eurogamer.net, upon yesterday confirming that Half-Life 2 (and also Counter-Strike: Source and Half-Life: Source) had been sent to Vivendi for release candidate testing, they also managed to get some information from Doug Lombardi regarding the release date: we don't have a release date from VU at this time, but we're hoping they will put out a release date soon. And of course, why wouldn't it be soon? Valve are reknowned for their perfection when producing games, something that's clear from the six year development cycle to get us Half-Life 2. With Half-Life taking a mere 48 hours from release candidate stage to going gold, it's pretty clear that we're on the final stretch and the waiting game is nearly over. Halflife2.net Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) nå var jeg glad gitt.. nesten som julafen detta.. men hvis detta er som julaften hvordan blir det da når jeg sitter her med spillet i hendene Endret 17. september 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 nå var jeg glad gitt.. nesten som julafen detta.. men hvis detta er som julaften hvordan blir det da når jeg sitter her med spillet i hendene Påske? Lenke til kommentar
Erad Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Glemte at TFC:S også følger med Og til slutt mekker dem TeamFortress2 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Og til slutt mekker dem TeamFortress2 DET har jeg venta i mange år på det, lenger enn HL2 Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 nå var jeg glad gitt.. nesten som julafen detta.. men hvis detta er som julaften hvordan blir det da når jeg sitter her med spillet i hendene Påske? heaven mener du Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Håper de får rævva si i gir å gir ut spillet snart! har venta 18månder nå!! *Gledeseg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 jess!! halleluja! skal i militæret om 10dager! genialt, fantastisk, Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 jess!! halleluja! skal i militæret om 10dager!genialt, fantastisk, Jeg kondolerer. Ja, seriøst! Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Uansett hvor mye jeg gleder meg til detta spillet, klarer jeg ikke å bekymre meg for muligheten til at det skulle bli en skuffelse... Eks: Doom3, ID holdt på med det siden 2000, likevel infridde det nok ikke forventningene til mange... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 jeg forstår ikke hvordan enkelte i det hele tatt kan tro at half life 2 kommer til å innfri forventningene til flertallet. skal man være helt ærlig så er det ingen spill som klarer å leve opp til forventningene som man selv skaper når man leser om de, half life2 er så til de grader hyped up at jeg tror det er tilnærmet umulig å innfri. tviler ikke på at det blir et flott spill, men leve opp til forventningene ? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 :D:DD::! ENDELIG! Hl2 om ikke så alt for lenge! Alt jeg har å si er: AYAYAYAYAYY! OMFOMOMGOMGO!!! Dette er ett gledesfullt øyeblikk Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Half-Life 2 knuser forventningene. Dersom de ikke gjør det, kommer jo Half-Life 3. Det er allerede planlagt :-) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 HL2 bli nok knakende bra, og i tillegg har man en dribra spillmotor som mye snacks kommer til å bli basert på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå