Gå til innhold

Half-Life 2 sendt til Vivendi.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, hvor lang tid tar det før det kommer ut i amerika til det kommer ut i norge sånn ca?. :dontgetit:

Dersom du får tak i det via Steam så kan du få det med en gang det gjøres tilgjengelig. Vivendi har hovedkontor i Frankrike så jeg vil tro at spillet lanseres i Amerika og Europa omtrent samtidig. Men det er for tidlig å si ennå, ingen lansering informasjon er gitt annet enn at spillet kommer på Steam når det blir sendt ut til butikkene.

Lenke til kommentar
Ja, hvor lang tid tar det før det kommer ut i amerika til det kommer ut i norge sånn ca?. :dontgetit:

Dersom du får tak i det via Steam så kan du få det med en gang det gjøres tilgjengelig. Vivendi har hovedkontor i Frankrike så jeg vil tro at spillet lanseres i Amerika og Europa omtrent samtidig. Men det er for tidlig å si ennå, ingen lansering informasjon er gitt annet enn at spillet kommer på Steam når det blir sendt ut til butikkene.

okay.. Men jeg har ikke lyst til å ha det på steam jg. Vil heller kjøpe "spillet" i butikken/internett og få mitt eget cover.. :love: Og bare installe det på D:games/HL2 f.eks.. :cool:

Lenke til kommentar
wow,viste ikke dette.

da skal det spilles  :dribble:

Bare ikke ta ordet mitt på det ennå... Er litt usikker angående dette enda. Valve har bare nevnt Half Life 2, Half Life Source og CS Source ligger i RC som ble sendt.. men det ble annonsert at alle Half Life spill skulle komme i oppgradert versjon

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Half-Life Source og evt. Opposing Force Source osv. vil i tilfelle koste penger, så vidt jeg fikk med meg. Det eneste som følger med Half-Life 2 er vel CS: Source - altså 2 - to - spill.

Det er dette jeg også har trodd men jeg vet ingen ting sikkert, 2 spill i pakken: HL 2 og CS: S

 

Dette er jeg fornøyd med om det stemmer :yes:

 

HL: S osv. kjøper jeg kun om jeg vil oppleve litt nostalgikk i ny innpakning etter at jeg har runda 2ern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...