Windoge Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) We reported just under two weeks ago that Valve were indeed aiming for a September 15th date for submitting the release candidate to Vivendi and today the man himself, Gabe Newell, has confirmed: Yes, the RC went to VU yesterday. Naturally people are bound to be sceptic of this forum post, especially considering the incident with the fake gold announcment recently; however I have personally confirmed it with Gabe and so have a few other people too. From here on I'd like to urge everybody not to contact Gabe for anymore confirmations. There's only so many times in one day you can reply "yes" to an e-mail! Halflife2.net Valve har tidligere bekreftet at så snart Vivendi har kopien av Half-Life 2 vil de deretter gå ut med en bekreftelse angående når spillet skal bli utgitt. Så vi kan forvente å se en dato veldig snart. Endret 16. september 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hvis det er sant! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Det er det, Gabe har i tillegg bekreftet det på mange e-mails folk har sendt han. Half-Life 2 kan ikke være langt unna. Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hvis det er sant! ... så er vi ett skritt nærmere Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg tror det ikke før jeg får se det Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg tror det ikke før jeg får se det Sjæl! Men jaja. får se. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 ffs. Ikke lag en åpenbar post om dette når jeg leser på hl2fallout forumet da. Nå tok det kvelden :/ Men den posten jeg venter på fra gabe er "GONE GOLD" Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Gledelig nyhet. Men ikke forvent spillet helt med det første uansett. Selv om Vivendi godkjenner releasen så kan det ta en viss tid før det går gold, og så en stund før det blir lagt ut for salg. (prøve å holde forventingene nede) Men ihvertfall enda et steg i riktig retning PS. Prøver bare å hindre en ny oppblomstring av håp som ender ut i enda mer sutring pga visse unger som ikke får det som de vil når de vil Endret 16. september 2004 av smetho Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ikke lenge igjen.... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hvis det er sant! "Update: This has now been confirmed with both Doug Lombardi and Gabe Newell, who confirms it was his post." Fra Planethalflife.com. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hmhmhm.... jeg vil se gull. Men vi er bare noen uker fra maskinene begynner å masseprodusere HL2 nå! Må kverke de siste "billene" først Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Håper ikke det kommer i løpet av neste uke, for da er jeg bortreist Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hmhmhm.... jeg vil se gull. Men vi er bare noen uker fra maskinene begynner å masseprodusere HL2 nå! Må kverke de siste "billene" først Egentlig så har Valve nå etter deres mening fjernet alle bugs og har nå sendt en kandidat som de syns representerer det ferdige produktet. Det Vivendi Universal skal gjøre er å evaluere versjonen. Finner de noe de ikke liker så sender de den tilbake til Valve. Men jeg tviler på at de underkjenner spillet, da har jo spill testet det i 1års tid. Det er nok bare å vente på en "gone gold" annonsering i løpet av en ukes tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hvis det er sant! ... så er vi ett skritt nærmere så var det da det med babyskritt Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 *Danser samba naken på golvet* Om dette er sant, skjer overstående. Har gleda meg til HL2 siden jeg fikk vite at det ble et HL2. Weeeeeeeeeeeeeee, når jeg ser teksten "gone gold" er jeg i den 7ende himmel Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Håper og tror at vi får en "gold-bekreftelse" i løped av neste uke, om ikke før. Datoen burde værtfall dukke opp om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Gledelig nyhet dette her, nå gjelder det bare å ikke tenke for mye på spillet for da blir dagene laaaange Måtte vivendi ikke finne noe som helst av bugs nå, så har vi det kanskje snart Men litt bugs vil det jo alltids være.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Si meg, blir spillet sendt inn til Vivendi for at de skal prøvespille det? Er det ikke de som har ansvaret for å kopiere det? Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ja det var virkelig på tide....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå