Gå til innhold

HJELP! Hvilken Mp3 spiller...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apple iPOD er den beste det går ann å få tak i.

5 eller 10gb lagringskapasitet og kan også fungere som portabel harddisk. Det dumme er at den bare fungerer med MAC.

se omtale her og her

Kommer til å kjøpe denne hvis den blir kompatibel med PC.

[ Denne Melding var redigert av: Zamboo på 2002-05-10 05:18 ]

Lenke til kommentar

Personlig kunne jeg ikke tenke meg å drasse rundt på en HD for å høre på musikk, og minnekort som for meg er det ideele er for dyre og for små..når de kommer opp i et par GB vi virkelig snakker om bra MP3 spillere. Da er det et allternativ som er ganske attraktivt. De nye Sony Minidisc spillerne. De har USB tilknyttning til PC-en din, og da kan du enten overføre MP3 (blir konvertert til et sært format..men du får mange av de på en disc)..eller du kan kopiere CDene dine på minidisc. Hvorfor er dette så bra? En minidisc plate koster 20 kr og batterkapasiteten er på 10 timer...og sony producter SER dritbra ut og da!!! *s*

AKIRA

Lenke til kommentar

Hvis du har CD-brenner på PC'en er en JazPiper MP3 MCD650S CD-spiller et billig og bra alternativ.

Koster pr. idag 879,- hos Komplett.

Den spiller vanlige musikk-CD'er og brente data-CD'er med Mp3-filer. Har linjeutgang slik at man kan koble den til stereoanlegg etc.

Har en slik en selv og er godt fornøyd.

Lenke til kommentar

Jeg har en Sony Network Walkman MS-9 mp3-spiller. Det er den nyeste modellen til sony. Funker utrolig bra. Batteriet varer i flere dager før det må lades. Med Sonys lagringsformat får du 2 timer med tilnærmet CD-kvalitet på en 64MB brikke. I dag koster den 4000kr ny. Jeg selger min spiller for 3000kr pga pengemangel ved bilkjøp :sad:

Vis noen er interessert er det bare å ta kontakt på [email protected]

Lenke til kommentar

Har en Creative DAP jukebox som jeg har vært veldig fornøyd med. Eneste ulempen er at den kan være i største laget (som en litt stor bærbar CD-spiller) og at 6GB begynner å bli litt lite.

DAP jukebox 3 kommer ut snart og da er jeg ikke i tvil om hva jeg skal ha! Denne har likegodt 20GB harddisk laaang batterikapasitet og er mye mindre størrelsesmessig. (også firewire slik at du slipper å sitte i evigheter og vente mens du overfører musikk).

Dette blir nok den aller beste MP3 spilleren man kan få kjøpt (hvertfall for en stund fremover...)

Lenke til kommentar

Jeg har også tittet litt på MP3 spillerene til Creative, men syntes kanskje de er litt i største laget.

Du får jo mye for pengene da, men batterikapasiteten er vist utrolig dårlig på de som har kommet ut til nå.

Noen som vet om en butikk/nettbutikk som kommer til å selge Creative DAP jukebox 3, eller noen som har peiling på når den kommer til Norge ?

Vurderer også Apple iPOD, den er sinnsykt kul, men jeg tror at man betaler mest for designen...

4600 for iPOD med 6 GB

6500 for iPOD med 10 GB

Lenke til kommentar

Batterikapasiteten til JB 3 skal visstnok være opptil 11 timer!! pr. batteri. Det skal dessuten være plass til to batterier slik at totalen blir maks 22 timer. Det er en real forbedring i forhold til den første JB'en som i praksis bare hadde 3*2 timer.

Komplett Data kommer sikkert til å selge den, synes jeg leste i digi.no at den skulle komme i slutten av Mai til rundt 4000kr.

Den er kanskje litt større en Ipod, men på alle andre områder vil den være helt overlegen.

Hvis Ipod koster hele 6500kr for 10GB versjonen så er det rett og slett en skam!!

Lenke til kommentar

Den MP3 spilleren som gir desidert mest for pengene, er NEX II.

Knallbra!

Denne bruker Compact Flash, som er de billigste kortene. den støtter også IBM microdrive, som betyr kort opp til 1GB.

http://www.frontierlabs.com

http://www.nexII.de

Fikk tak i MP3 spilleren og et 256MB CF kort for 2200kr.

Den fungerer også som en bærbar harddisk. plugg den i, vent to sekunder, så åpnes mappen, og det er bare å kopiere filer/mp3'er. (i win98 må du installere driver først)

Det er latterlig at det er så få butikker som importerer denne spilleren. (den fikk forresten 5 av 5 stjerner av mp3.com)

Ipod ser jo ut som en konge spiller, men til den prisen blir den uaktuell for de fleste. Den er neppe vært pengene.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-10 07:57, C. Alshus skrev:

Hvis den er så bra, hvorfor selger du den da?

Og er ikke slike små CD-er ganske dyre?

jeg har ikke bruk for den, jeg vant den på qxl,jeg la inn bud for gøy og så fikk jeg den billig da må vite.

cd'ene koster vel rundt 10,- kroner stykket.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-10 18:52, Vice skrev:

Hvis Ipod koster hele 6500kr for 10GB versjonen så er det rett og slett en skam!!

Alt fra Apple er overpriset (se bare på de nye IMac'ene. Du får en maskin som bare er reelt halvparten så rask som en PC til det dobbelte av prisen til den aktuelle PC'n (ikke målt i MHz, men i reel hastighet).

Boikott Apple og alle deres i-produkter (skjønner ikke hva som skal være så kult med å sette en "i" foran alt de selger. Imac, Ipod, imovie osv....)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...