larsemann Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg har fått ett problem etter innstallering av SP2. Jeg får ikke forandret størrelsen på Internet explorer vinduet lenger . Jeg liker at de åpner seg som små firkanter slik at de ikke legger seg oppå den siden jeg leser . Etter innstallasjonen av SP2 får jeg vinduer som dekker nesten hele skjermen, noe som er fryktelig irriterende . Noen som kan hjelpe meg å løse dette problemet? Jeg har prøvd å resize flere ganger uten at dette har hjulpet Takknemlig for all hjelp. Lars Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Du kan prøve å holde nede Shift- eller Control-knappen når du stenger IE, så skal den huske størrelsen du har akkurat da. Men du må ikke ha andre IE vinduer åpne når du gjør det. Lenke til kommentar
larsemann Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 dessverre så hjalp det ikke Men takk for tipset .. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Fant en artikkel med tips om problemet. http://www.pcmag.com/article2/0,1759,1359666,00.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå