Purify Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jan Ulrich sykler jo for tyske Team Telekom. Tipper personen mente Lars Ulrich. Denne tråden har vært der allerede, så jeg tror bare vi dropper å ta hele saken på nytt, siden det var rimelig åpenbart at det stort sett er.. eh, fjortisser som tenker "Metallica re3wlz omgomg!!1"!" som mener at Lars Ulrich er verdens beste trommis. No offence. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er det noen som i det hele tatt har nevnt jazz-tromisser? Buddy Rich Roy Haynes Billy Cobman Elvin Jones Steve Gadd Max Roach De jeg kommer på i farta, alle sammen er utrolig flinke, da spesielt Buddy Rich og Mac Roach. Peter Erskine , tidl trommis i Weather Report og Jaco Pastorius' band Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Han i Iron maiden er jo ganske god, og det er dei i alle Black metall bandene. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hmm trommisene i Dimmu Borgir, Satyricon,JUDAS PRIEST , Iron Maiden og Metallica er vel dei eg syns speller best. Lenke til kommentar
drengen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det har vel vært noen kåringer ja.... men husker ikke helt hva resultatet var det.. Men jeg synes at det er 3 som peker seg ut Lars Ulrich (Metallica), Mike Portnoy (Dream Theatre) og Simon Phillips (toto)!! De desidert beste;) enig? ingen kommer opp i mot trommisen i "rush" Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jan Ulrich sykler jo for tyske Team Telekom. Tipper personen mente Lars Ulrich. Denne tråden har vært der allerede, så jeg tror bare vi dropper å ta hele saken på nytt, siden det var rimelig åpenbart at det stort sett er.. eh, fjortisser som tenker "Metallica re3wlz omgomg!!1"!" som mener at Lars Ulrich er verdens beste trommis. No offence. Dammit.. skjønner ikke hva jeg tenkte på.. han er jo syklist.. hehe Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 JAN ULRICH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han er jo best liksom.... det er ikke noe vits i å ha denne tråden, alle burde jo vite det Kan du si oss hvem han er? Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Jan Ulrich sykler jo for tyske Team Telekom. Tipper personen mente Lars Ulrich. Denne tråden har vært der allerede, så jeg tror bare vi dropper å ta hele saken på nytt, siden det var rimelig åpenbart at det stort sett er.. eh, fjortisser som tenker "Metallica re3wlz omgomg!!1"!" som mener at Lars Ulrich er verdens beste trommis. No offence. Endret 27. september 2004 av Skuld Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jan Ulrich sykler jo for tyske Team Telekom. Tipper personen mente Lars Ulrich. Denne tråden har vært der allerede, så jeg tror bare vi dropper å ta hele saken på nytt, siden det var rimelig åpenbart at det stort sett er.. eh, fjortisser som tenker "Metallica re3wlz omgomg!!1"!" som mener at Lars Ulrich er verdens beste trommis. No offence. Prøver du å si noe? Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 at spørsmålet du lurte på er allerede besvart... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Han bare tøysa allså! Det finnes ingen trommis? Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 vannskelig å plukke opp om du er sarkastisk nå.....men Purify svarte tilfredsstillende på det spørsmålet også i det jeg quota... Lenke til kommentar
Brilla Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Session-trommeslagerne er som regel de sykeste, men det er ofte vanskelig å få med seg navnene ettersom de ikke spiller fast i noe band. Av andre trommslagere som jeg kan navnet på, vil jeg nevne: Hellhammer - Mayhem Daniel Erlandsson - Arch Enemy Virgil Donati - Planet X Jason Rullo - Symphony X Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Neal Peart eller Simon Philips.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Danny Carey (Tool) Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Eg kan nemne mange forskjellige trommisar eg likar spesielt godt, men i dag blir det Ed Warby. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 jeg har sansen for Paul Simmons i Reverend Horton Heat. ikke så veldig kjent band men ekstremt dyktig trommis der.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 John Bonham i Led Zeppelin er en av mine favoritter. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Vinnie Paul Abbott synes jeg helt klart er best, men Phil Taylor og han i Judas Priest stiller også meget sterkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå