Whiteshit Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kom til å tenke på en...er Phil Collins nevnt? Er ikkje han en meget dyktig trommis? Lenke til kommentar
GTS Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Btw..Lungemannen..du går visstnok på skolen min/vår.. Erichsen fortalte det Var som pokker... Jon Henrik! Halla... Heisann! Frederik II også eller? Do I know you? hehe.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 han fyten (husker ikke hva han heter) i slipknot er ganske god. Har sett en solo han hadde på en eller annen konsert, det var overbevisende. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Joey Jordison er MEGET habil, ja. Absolutt en av de bedre trommisene jeg vet om, i alle fall. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det er utrolig vanskelig å egentlig si hvem som er den "beste" trommisen. Hva er best? De som slår raskest/hardest eller de som spiller tøffe rytmer? Den trommisen jeg liker best er Tommy Lee i Mötley Crüe. Han var ganske bra på trommer, men han lagde også et utrolig bra show. Jeg blir aldri lei av å se på at han spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Jævli mongo å se at mange velger en trommis som spiller i det som trolig er favorittbandet til vedkommende.. Må jo skille mellom det å faktisk høre at en type er god på trommer, imotsetning til å digge musikken til bandet trommegutten spiller i. Og jeg synes at det er jævli mongo å si akkurat det du sier der. Man kan ikke kåre verdens beste trommis, siden (som så mange andre har sagt før meg) det finnes så mange forskjellige sjangrer og spillestiler. At en trommis er den raskeste i verden behøver vel ikke å bety at det høres bra ut? Det at jeg nevner Nicko McBrain er fordi JEG synes han er en bra trommis og fordi JEG liker måten han spiller på. At han spiller i favorittbandet mitt, er vel ikke noe negativt? Kanskje en av grunnene til at Iron Maiden er favorittbandet mitt er at jeg synes de har en god trommis? Om alle andre mener at McBrain suger på trommer driter jeg i det, jeg sier bare det jeg mener. Å kalle folk mongo fordi de liker trommisen i favorittbandet sitt synes jeg rett og slett er for barnslig. Endret 23. september 2004 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
GTS Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Iron Maiden..ok! Men når det kommer folk å skriver at en trommis i ett eller annet bransjelaget pop-band er verdens beste trommis, da går det litt for langt. Om man skulle kåre verdens beste gitarist, så driter jeg i om folk nevner Slash, Joe Perry eller Omar Rodrigues Lopez.. Så lenge ikke det blir sånn "ehh..han gitaristen i Lost Prophets og han andregitaristen i Maroon 5" Er utrolig trøtt nå, og orker ikke å krangle...men tror du tok poenget mitt.. Endret 23. september 2004 av GTS Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Kom til å tenke på en...er Phil Collins nevnt? Er ikkje han en meget dyktig trommis? Han er helt okey.. han er ikke spessielt god men, han spiller det som krevest for musikken hans Mye alla lars ulirch Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Heisann! Frederik II også eller? Jepp. Rart jeg ikke har sett deg egentlig. Husker du meg fra "gamle dager" da tro? Simen som seiler og sånn... Endret 24. september 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
GTS Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ah.. heisann! Har sett deg i skolekatalogen..men har vel egentlig ikke støtt på deg på skolen..stor skole vettu Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Veldig få norske som er nevnt i denne tråden, så jeg må få nevnt Paal Nilsen-Lowe og Terje Isungset. Begge er trommelsagere med en utrolig kreativitet, rytme og teknisk styrke. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Jeg vet ikke hvor bra de beste er, men er han her flink? Heart of Storm Sworn in the Metal Mind the Kingdom of My Will <= min favoritt! EDIT: Det er ikke hele sangen, bare ett utklipp! Endret 24. september 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) -_- sa folk Endret 1. mars 2009 av Acrid Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Thomas Haake for inni helv...!! "Jammen! Jammen! Han spiller jo ikke 2234200 BPM med snaren!" Å hold nå kjeft... Ok Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Thomas Haake for inni helv...!! "Jammen! Jammen! Han spiller jo ikke 2234200 BPM med snaren!" Å hold nå kjeft... Ok Og slike meningsløse kommentarer kan du holde for deg selv. Har du ikke no relevant og komme med så kan du la være og poste. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) JAN ULRICH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han er jo best liksom.... det er ikke noe vits i å ha denne tråden, alle burde jo vite det Endret 26. september 2004 av xerminx Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvem er Jan Ulrich? Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvem er Jan Ulrich? Er ikke det en skiskytter som heter jan ulrich ? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 trodde jan ullrich var syklist jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå