Espp Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Leste meg gjennom 12 sider, gidda ikke mer da. Til da var det ikke nevnt Mike Mangini? 1. Han er verdens kjappeste trommis (Med hendene, IKKE bena) 2. Han har noen syke teknikker og kan spille det meste vil jeg tro. 3. Trommis for Steve Vai! Se filmen hos Youtube Mike Mangini Endret 4. mai 2008 av Julelys Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 "Dave Grohl" Ugg, kan ikkje fordra trommisar som skal prøvar å slå i hjel trommesettet. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Da foreslår jeg at du sjekker ut travis barker Lenke til kommentar
Henrikfj- Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Som mange har sagt før, Lars Ulrich er flink! Men jeg kan ikke så mye om kjente trommeslagere da. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Keith Moon! og Ringo Starr! Viss du har hørt sangene I can see for miles, Helter skelter og Rain skjønner du hvorfor. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Keith Moon! og Ringo Starr! Viss du har hørt sangene I can see for miles, Helter skelter og Rain skjønner du hvorfor. :!: Saluttknall slår til igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå