Zzmukhan Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Elsker å spille i Converse. Sørger for å alltid ha et par ved siden av trommesettet. Men hvis Vans er enda bedre må jeg prøve det ut. Converse er et helvete å ta av og på. Lenke til kommentar
Zzmukhan Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Det er noe klikk med browseren, som gjør at det blir postet en duplikat. :S Beklager. Endret 21. juli 2007 av Zzmukhan Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Elsker å spille i Converse. Sørger for å alltid ha et par ved siden av trommesettet. Men hvis Vans er enda bedre må jeg prøve det ut. Converse er et helvete å ta av og på. 9116360[/snapback] Det at Converse går rundt anklen er ganske behagelig for fleste trommiser, men dæsken som Vans er nesten en sweet relief! Alt ble ganske fleksibelt og mye enklere når det kom til high-speed dobblebass tråkking. Converse gir iblant litt grenser til hvor fort man kan tråkke, men ikke Vans. P.S. Hva jeg har lært fra Mike Portnoy, skal boksingsko være veldig fine til bruk også! Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Brann Dailor fra Mastodon! 9110864[/snapback] Han er sykt god. 9115696[/snapback] Helt enig! Jeg har prøvd å spille med Vans sko, som han gjør. Det bringer noen ekstra små hastighetsgrader med trampinga på basspedalene, faktisk. Føler meg mer frigjort i føttene med Vans sko enn å spille med Converse sko, som jeg vanligvis gjør. 9116044[/snapback] Hah, kødder du? Hahaha, jeg har brukt Vans sko i sånn 3 år, til og med før jeg begynte å spille trommer. Dette visste jeg ikke. Fett jaffal! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hvem er den beste norske trommeslageren du vet om ? Thomas Fredriksen fra El caco synes jeg er sykt god, ellers har vi jo meg Mike Portnoy er nok min favoritt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jan Axel Blomberg En av mine favoritt trommiser fordi han er så allsidig. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hellhammer er en frisk kar ja. elsker arbeidet hans i Arcturus Lenke til kommentar
ersa Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hellhammer er en frisk kar ja. elsker arbeidet hans i Arcturus 9122769[/snapback] Enig der. Ellers er jeg svak for Martin Lopez, tidligere trommeslager i Opeth. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hellhammer er en frisk kar ja. elsker arbeidet hans i Arcturus 9122769[/snapback] Enig der. Ellers er jeg svak for Martin Lopez, tidligere trommeslager i Opeth. 9123018[/snapback] Lopez er dritbra. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Mikkey Dee fra motörhead er min klare favoritt, kjøp "stage fright", og du skjønner hvorfor Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Mario Duplantier fra Gojira. Han trommer ikke fortest i verden, men han har en spesiell feel og timing som veldig få andre har. Danny Carrey fra Tool er også ekstremt flink! Meshuggah trommisen er også konge, han har noen syke 'lagge'-aktige beats. Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Digger trommisen i Mastodon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Meshuggah trommisen er også konge, han har noen syke 'lagge'-aktige beats. 9151713[/snapback] må henge meg på der! sykt god! Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) steve jordan (john mayer trio, div) ?uestlove (the roots) John Bonhan (zeppelin) J.J. Johnson (john mayer, litt clapton og div.) Jon Theodore ( ex mars volta) Buddy Rich Pål Thowsen(gammal norsk jazz-legende) Endret 28. juli 2007 av Phjodolph Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Zach Hill (Hella) Billy Cobham (Mahavishnu Orchestra) Brann Dailor (Mastodon) Blake Fleming (The Mars Volta, Laddio Bolocko, Zeni Geva) Thomas Pridgen (The Mars Volta, 2007- Endret 28. juli 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Mine favoritter må være: - Danny Carey (Tool) Han har en fantastisk allsidighet, er teknisk god og overdriver aldri spillinga si. - Martin Lopez (Ex-Opeth) Syns det var utrolig synd at han forlot Opeth. - Mike Portnoy (Dream Theater) Rett og slett fordi han er teknisk veldig god. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Dave Weckl, Virgil Donati, Mike Portnoy, Robert Sweet, Luke Munns. Kunne ramset opp flere, men disse er vel de jeg liker best. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 tromissen i opeth er god til å lage kule takter, men den mest ekstreme tromissen må vere mike portnoy. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 tromissen i opeth er god til å lage kule takter, men den mest ekstreme tromissen må vere mike portnoy. 9218412[/snapback] ehehe... Lenke til kommentar
Skrufkongen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Mike Portnoy kan etter min mening regnes i toppklasssen for trommiser. Det er vel også en grunn til at han har vunnet prisen som beste prog-trommis 10 år på rad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå