Gå til innhold

Tråden om trommeslagere

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker Meg White forresten. Ikke fordi hun er så fryktelig god teknisk, men fordi hun spiller så minimalistisk. Uten henne hadde White Stripes mistet mye sjel.

8900868[/snapback]

Ja, hu passer glimrende til rollen. Ingen kunne tatt plassen hennes, ikke en gang vår andre minimalistiske helt Ringo Starr.

Lenke til kommentar
zeppelin's bonnom! elle the who's keith moon...

til dere metal fans.. definer en god tromme slager her er en av de "bedre" ifølge enkelte her.. Frost ( som ser ut som en faggot btw :D )

http://youtube.com/watch?v=ZwfUvdh_3bs        er jo ikke noe som er bra ved dette alle kan spille samme skitet fort over 3-4 minuter.... lær dere musikk!

man er ikke en god trommeslager fordi man er i et " bra band "

samme med ulrich... er en stor fan av metallica selv.. bandet er konge.. men lars ulrich som enkelt artist.. det er ikke noe spesielt.

8893962[/snapback]

Frost spelar, iallefall utifrå det eg veit, ikkje i noko death metal-band. Det er heller ikkje alle death/black-band som berre peisar på. Sjekk desse:

Steve Flynn

Sean Reinert

Lenke til kommentar
Jeg liker Meg White forresten. Ikke fordi hun er så fryktelig god teknisk, men fordi hun spiller så minimalistisk. Uten henne hadde White Stripes mistet mye sjel.

8900868[/snapback]

Hun klarer ikke alltid å holde takten, men White Stripes er fett. Ringo holler i det minste takten ;)

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

John Dolmayan, som spiller i System of a down.

Men det kaan jo være litt fordi jeg digger bandet.

8902779[/snapback]

Han er så dårlig da :!: En av de dårligste, men i Toxicity spiller han bra John Dolmayan.

Lenke til kommentar

Du burde skifte navn på tråden til "Hvem mener du er verdens beste trommeslager?" Fovouritt er noe helt annet. Hvis du endrer til det vil det kanskje komme færre og si at Lars Ulrich osv. Jeg kan ha en favouritttrommeslager, men en helt annen mening om hvem som er best

Lenke til kommentar
Han er så dårlig da :!: En av de dårligste, men i Toxicity spiller han bra John Dolmayan.

8903136[/snapback]

Som jeg sa, det kan være fordi jeg er veldig fan av System of a down.

Selvfølgelig syns jeg det er trommeslagere som er bedre, men akkuratt nå følte jeg for å nevne han.

Og ja, han spiller skikkelig bra i Toxicity :wee:

Du burde skifte navn på tråden til "Hvem mener du er verdens beste trommeslager?" Fovouritt er noe helt annet. Hvis du endrer til det vil det kanskje komme færre og si at Lars Ulrich osv. Jeg kan ha en favouritttrommeslager, men en helt annen mening om hvem som er best

8903140[/snapback]

Litt enig med deg der asså.

For John Dolmayan er ikke den beste trommeslageren jeg veit om, men han er favoritten min

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
zeppelin's bonnom! elle the who's keith moon...

til dere metal fans.. definer en god tromme slager her er en av de "bedre" ifølge enkelte her.. Frost ( som ser ut som en faggot btw :D )

http://youtube.com/watch?v=ZwfUvdh_3bs        er jo ikke noe som er bra ved dette alle kan spille samme skitet fort over 3-4 minuter.... lær dere musikk!

man er ikke en god trommeslager fordi man er i et " bra band "

samme med ulrich... er en stor fan av metallica selv.. bandet er konge.. men lars ulrich som enkelt artist.. det er ikke noe spesielt.

8893962[/snapback]

Frost spelar, iallefall utifrå det eg veit, ikkje i noko death metal-band. Det er heller ikkje alle death/black-band som berre peisar på. Sjekk desse:

Steve Flynn

Sean Reinert

8901851[/snapback]

Litt offtopic:

God trommiss men gud a meg for en dårlig bassist. Spesielt slappinga var helt grusom. Det er snakk om Steve Flynn-klippet. Likte Textures godt. Hvilket Cynic-album bør jeg starte med?

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

8903140[/snapback]

Nei. Tråden har het det en lang stund, men det finnes ingen verdens beste derfor er det ikke noe vits i å diskutere. Derfor skiftet vi navn på tråden.

trevakt: Kan jeg spørre, hva **** mener du med at Dolamayan er en dårlig trommis, tilogmed "en av de dårligste"?

Lenke til kommentar

8903140[/snapback]

Nei. Tråden har het det en lang stund, men det finnes ingen verdens beste derfor er det ikke noe vits i å diskutere. Derfor skiftet vi navn på tråden.

trevakt: Kan jeg spørre, hva **** mener du med at Dolamayan er en dårlig trommis, tilogmed "en av de dårligste"?

8905382[/snapback]

mest for å irritere -Redhead-, men han er jo heller ikke så veldig god.

Lenke til kommentar
Lars Ulrich i metallica er helt forferdelig da.. eneste han kan er å sla hardt  :no:

Gode Trommiser : Mike Portnoy og Simon Phillips  :thumbup:

2800613[/snapback]

e9!! Mike Smith i suffocation er rå!

Endret av scythe
Lenke til kommentar
Litt offtopic:

God trommiss men gud a meg for en dårlig bassist. Spesielt slappinga var helt grusom. Det er snakk om Steve Flynn-klippet. Likte Textures godt. Hvilket Cynic-album bør jeg starte med?

8903375[/snapback]

Er bare ett album - Focus. Og det anbefales!

Lenke til kommentar
Frost spelar, iallefall utifrå det eg veit, ikkje i noko death metal-band.

8901851[/snapback]

Nei, black-metal. Hørt om Satyricon eller 1349?

8902090[/snapback]

Sjølvsagt har eg det. Eg var berre ikkje sikker på om han kanskje hadde noko death metal-sideprosjekt eller noko, og gadd ikkje sjekke.

Litt offtopic:

8903375[/snapback]

Tja, den soloen på det klippet er ikkje så jævla bra, nei, men spelinga på dei to Atheist-albuma han er med på er himmelsk.

Cynic har som allereie nevnt berre gjett ut eit album, men det er til gjengjeld gudommleg. Focus.

Lenke til kommentar

8903140[/snapback]

8905382[/snapback]

mest for å irritere -Redhead-, men han er jo heller ikke så veldig god.

8905402[/snapback]

Det der gidder jeg ikke kommentere engang.

Noen av favoritt metal trommisene mine er de som faktisk tør å groove, Vinnie Paul var jo mesteren i Pantera tia, så kommer Chris Adler som har tatt mye inspirasjon fra ham. Låta "Redneck" fra det nyeste albumet til Lamb of God må høres for groovy og nytenkende spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...