steinar2000 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg liker Meg White forresten. Ikke fordi hun er så fryktelig god teknisk, men fordi hun spiller så minimalistisk. Uten henne hadde White Stripes mistet mye sjel. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg liker Meg White forresten. Ikke fordi hun er så fryktelig god teknisk, men fordi hun spiller så minimalistisk. Uten henne hadde White Stripes mistet mye sjel. 8900868[/snapback] Ja, hu passer glimrende til rollen. Ingen kunne tatt plassen hennes, ikke en gang vår andre minimalistiske helt Ringo Starr. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 zeppelin's bonnom! elle the who's keith moon... til dere metal fans.. definer en god tromme slager her er en av de "bedre" ifølge enkelte her.. Frost ( som ser ut som en faggot btw ) http://youtube.com/watch?v=ZwfUvdh_3bs er jo ikke noe som er bra ved dette alle kan spille samme skitet fort over 3-4 minuter.... lær dere musikk! man er ikke en god trommeslager fordi man er i et " bra band " samme med ulrich... er en stor fan av metallica selv.. bandet er konge.. men lars ulrich som enkelt artist.. det er ikke noe spesielt. 8893962[/snapback] Frost spelar, iallefall utifrå det eg veit, ikkje i noko death metal-band. Det er heller ikkje alle death/black-band som berre peisar på. Sjekk desse: Steve Flynn Sean Reinert Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Frost spelar, iallefall utifrå det eg veit, ikkje i noko death metal-band. 8901851[/snapback] Nei, black-metal. Hørt om Satyricon eller 1349? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 jeg skal på 1349 konsert gleder meg ass Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Jeg liker Meg White forresten. Ikke fordi hun er så fryktelig god teknisk, men fordi hun spiller så minimalistisk. Uten henne hadde White Stripes mistet mye sjel. 8900868[/snapback] Hun klarer ikke alltid å holde takten, men White Stripes er fett. Ringo holler i det minste takten Endret 20. juni 2007 av HenHau Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 John Dolmayan, som spiller i System of a down. Men det kaan jo være litt fordi jeg digger bandet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 John Dolmayan, som spiller i System of a down.Men det kaan jo være litt fordi jeg digger bandet. 8902779[/snapback] Han er så dårlig da :!: En av de dårligste, men i Toxicity spiller han bra John Dolmayan. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Du burde skifte navn på tråden til "Hvem mener du er verdens beste trommeslager?" Fovouritt er noe helt annet. Hvis du endrer til det vil det kanskje komme færre og si at Lars Ulrich osv. Jeg kan ha en favouritttrommeslager, men en helt annen mening om hvem som er best Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er ikke så big time farlig Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Han er så dårlig da :!: En av de dårligste, men i Toxicity spiller han bra John Dolmayan. 8903136[/snapback] Som jeg sa, det kan være fordi jeg er veldig fan av System of a down. Selvfølgelig syns jeg det er trommeslagere som er bedre, men akkuratt nå følte jeg for å nevne han. Og ja, han spiller skikkelig bra i Toxicity Du burde skifte navn på tråden til "Hvem mener du er verdens beste trommeslager?" Fovouritt er noe helt annet. Hvis du endrer til det vil det kanskje komme færre og si at Lars Ulrich osv. Jeg kan ha en favouritttrommeslager, men en helt annen mening om hvem som er best 8903140[/snapback] Litt enig med deg der asså. For John Dolmayan er ikke den beste trommeslageren jeg veit om, men han er favoritten min Endret 20. juni 2007 av -Redhead- Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) zeppelin's bonnom! elle the who's keith moon... til dere metal fans.. definer en god tromme slager her er en av de "bedre" ifølge enkelte her.. Frost ( som ser ut som en faggot btw ) http://youtube.com/watch?v=ZwfUvdh_3bs er jo ikke noe som er bra ved dette alle kan spille samme skitet fort over 3-4 minuter.... lær dere musikk! man er ikke en god trommeslager fordi man er i et " bra band " samme med ulrich... er en stor fan av metallica selv.. bandet er konge.. men lars ulrich som enkelt artist.. det er ikke noe spesielt. 8893962[/snapback] Frost spelar, iallefall utifrå det eg veit, ikkje i noko death metal-band. Det er heller ikkje alle death/black-band som berre peisar på. Sjekk desse: Steve Flynn Sean Reinert 8901851[/snapback] Litt offtopic: God trommiss men gud a meg for en dårlig bassist. Spesielt slappinga var helt grusom. Det er snakk om Steve Flynn-klippet. Likte Textures godt. Hvilket Cynic-album bør jeg starte med? Endret 20. juni 2007 av tjalla Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Du burde skifte navn på tråden til "Hvem mener du er verdens beste trommeslager?" Fovouritt er noe helt annet. Hvis du endrer til det vil det kanskje komme færre og si at Lars Ulrich osv. Jeg kan ha en favouritttrommeslager, men en helt annen mening om hvem som er best 8903140[/snapback] Nei. Tråden har het det en lang stund, men det finnes ingen verdens beste derfor er det ikke noe vits i å diskutere. Derfor skiftet vi navn på tråden. trevakt: Kan jeg spørre, hva **** mener du med at Dolamayan er en dårlig trommis, tilogmed "en av de dårligste"? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Du burde skifte navn på tråden til "Hvem mener du er verdens beste trommeslager?" Fovouritt er noe helt annet. Hvis du endrer til det vil det kanskje komme færre og si at Lars Ulrich osv. Jeg kan ha en favouritttrommeslager, men en helt annen mening om hvem som er best 8903140[/snapback] Nei. Tråden har het det en lang stund, men det finnes ingen verdens beste derfor er det ikke noe vits i å diskutere. Derfor skiftet vi navn på tråden. trevakt: Kan jeg spørre, hva **** mener du med at Dolamayan er en dårlig trommis, tilogmed "en av de dårligste"? 8905382[/snapback] mest for å irritere -Redhead-, men han er jo heller ikke så veldig god. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 mest for å irritere -Redhead-, men han er jo heller ikke så veldig god. 8905402[/snapback] Kjekt at vi holder oss saklige her. Dave Weckl, Vinnie Colaiuta og Steve Gadd Den var rett og slett utrulig imponerande. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 mest for å irritere -Redhead-, men han er jo heller ikke så veldig god. 8905402[/snapback] Veldig modent av deg. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Lars Ulrich i metallica er helt forferdelig da.. eneste han kan er å sla hardt Gode Trommiser : Mike Portnoy og Simon Phillips 2800613[/snapback] e9!! Mike Smith i suffocation er rå! Endret 20. juni 2007 av scythe Lenke til kommentar
aemil Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Litt offtopic:God trommiss men gud a meg for en dårlig bassist. Spesielt slappinga var helt grusom. Det er snakk om Steve Flynn-klippet. Likte Textures godt. Hvilket Cynic-album bør jeg starte med? 8903375[/snapback] Er bare ett album - Focus. Og det anbefales! Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Frost spelar, iallefall utifrå det eg veit, ikkje i noko death metal-band. 8901851[/snapback] Nei, black-metal. Hørt om Satyricon eller 1349? 8902090[/snapback] Sjølvsagt har eg det. Eg var berre ikkje sikker på om han kanskje hadde noko death metal-sideprosjekt eller noko, og gadd ikkje sjekke. Litt offtopic:God trommiss men gud a meg for en dårlig bassist. Spesielt slappinga var helt grusom. Det er snakk om Steve Flynn-klippet. Likte Textures godt. Hvilket Cynic-album bør jeg starte med? 8903375[/snapback] Tja, den soloen på det klippet er ikkje så jævla bra, nei, men spelinga på dei to Atheist-albuma han er med på er himmelsk. Cynic har som allereie nevnt berre gjett ut eit album, men det er til gjengjeld gudommleg. Focus. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Du burde skifte navn på tråden til "Hvem mener du er verdens beste trommeslager?" Fovouritt er noe helt annet. Hvis du endrer til det vil det kanskje komme færre og si at Lars Ulrich osv. Jeg kan ha en favouritttrommeslager, men en helt annen mening om hvem som er best 8903140[/snapback] Nei. Tråden har het det en lang stund, men det finnes ingen verdens beste derfor er det ikke noe vits i å diskutere. Derfor skiftet vi navn på tråden. trevakt: Kan jeg spørre, hva **** mener du med at Dolamayan er en dårlig trommis, tilogmed "en av de dårligste"? 8905382[/snapback] mest for å irritere -Redhead-, men han er jo heller ikke så veldig god. 8905402[/snapback] Det der gidder jeg ikke kommentere engang. Noen av favoritt metal trommisene mine er de som faktisk tør å groove, Vinnie Paul var jo mesteren i Pantera tia, så kommer Chris Adler som har tatt mye inspirasjon fra ham. Låta "Redneck" fra det nyeste albumet til Lamb of God må høres for groovy og nytenkende spilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå