Fanta4free Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) For en virkelig god trommesolo som ikke bare er for å bevise at man er rask på trommer, sjekk ut .Har sett denne live, og kan ikke si annet enn at jeg var i ekstase! 8749052[/snapback] Rett og slett sinnsykt rått! 8754425[/snapback] godsmack er noe for seg selv de denne her burde dere også se ganske flink han og, er han i bodom fra demes dvd for de som lurer Endret 1. juni 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
sixx Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Neil Peart er vel favoritten min...men ble utrolig overrasket over gavin harrison!! Så nå har jeg flere musiekre å sette meg inn i før jeg tar en endelig avgjørelse. hehe btw, må si meg enig med en del folk her at fart ikke er noe som gjør en trommis god... men for all del, det krever utrolig mye og være trommis i et black metal band og holde ut en hel konsert! Så de har hvertfall utholdenhet som ikke mange andre klarer... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) For at det å spille bare fort skal bli bra må det spilles ganske så kjapt! Det handler en god del mer om inlevelse. Og ikke minst få det til å passe med resten av musikken Favoritttrommis... hmm, Mike fra Dream Theater , Bill Andrews ,Gene Hogland,Chris Reifert, og Hellhammer Endret 1. juni 2007 av Litejk Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Jeg mener ikke at Lars Ulrich er den beste trommisen tekknisk. Men han lager veldig tøffe rytmer som passer til Metallica, får aldri nok av trommene på Battery Endret 2. juni 2007 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Chad Smith er den beste mener jeg Stilen hans passer så bra til RHCP Lenke til kommentar
Juden Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Roger Taylor seff. Han er med i sånn der topp noe! EDIT: 600 InnLEGG Endret 3. juni 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg mener ikke at Lars Ulrich er den beste trommisen tekknisk. Men han lager veldig tøffe rytmer som passer til Metallica, får aldri nok av trommene på Battery 8766390[/snapback] ikke akkurat imponerende. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg mener ikke at Lars Ulrich er den beste trommisen tekknisk. Men han lager veldig tøffe rytmer som passer til Metallica, får aldri nok av trommene på Battery 8766390[/snapback] Hvordan kan du si det? han er,eller kan ikke måle seg, måle seg med noen av de beste trommisene på noen måte. Jeg har ikke behov for å begrunne. Etter min mening er Neil Peart den aller beste over alle. Teknisk sett vet jeg ikke helt, Vinnie Colaiuta eller Terry Bozzio kanskje. Men min halt kare favoritt er Neil Peart. Dette klippet av O'Baterista av Neil Peart i 2002 er utrolig imponerende og jeg mener det er den beste trommesoloen jeg har sett. vi meg noe som kan toppe denne a: http://youtube.com/watch?v=SLPnrUdU7bk Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er ikke så veldig glad i bandet Rush, men Neil Peart er et geni! både musikalsk og teknisk. Ellers blir det nok sånne som: Vinnie Colaiuta(skrevet rett?), og Dave Weckl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Buddy Rich har noen syke teknikker Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Buddy Rich er utrolig bra! Alle virvlene han tar oppi alt sammen. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ja. Han beviser at man ikke trenger verdens største trommesett for å være kreativ. Rich bruker det han har, og varierer. Dessuten er han veldig god og teknisk med en hånd. Mye mer spennende enn den basstrommegrøten til Lars Ulrich. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Gir min stemme til Danny Carey. Finnes mange videor av han på youtube som ikke er så dumme. Endret 12. juni 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 gir min stemme til Vinnie Paul Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Nicko McBrain - Iron Maiden han sitter med en vegg av trommer forran seg, og spiller som en gud Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Nicko McBrain - Iron Maiden han sitter med en vegg av trommer forran seg, og spiller som en gud 8846466[/snapback] Synes egentlig ikke at det gjør han til en bedre trommis, snarere tvert imot. Og tatt i betraktning at han har onanert på de samme ride-mønstrene, de samme fillsa, og de samme hi-hat mønstrene hele sin karriere så kan det jo ikke hjelpe så mye hvor mange trommer han har. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du har et poeng der, Kramstogen. Men spillestilen hans er en viktig del av Iron Maiden, og han har den unike spillestilen, selvom han kanskje bruker mye av det samme i de forskjellige Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ingen bortsett fra meg som har nevnt Terry Bozzio ennå? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Neil Peart er i hvert fall en av de bedre jeg har sett Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Peart er den beste jeg har sett og hørt. Men Gavin Harrison synes jeg ligger fint på en andre plass. Porcupine Tree are happy to announce that Gavin Harrison has been voted best progressive drummer of the year in the much coveted reader's poll of Modern Drummer magazine. You can find full results of the poll in the current (July 2007) issue of the magazine. Endret 12. juni 2007 av jokkeman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå