Gjest Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Skjønner ut ifra nicket ditt, at du er Boham fan Lenke til kommentar
Lord_Revan Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 John Bonham. Ingen over. Ingen ved siden av. Andre gode trommiser : Neil Peart Eric Carr Keith Moon, helst live da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Mange som sier Ulrich, men er han egentlig så god, da? Selv liker jeg: Billy Cobham, Pip Pyle, Bill Bruford, Phil Collins, Chad Smith og mange med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Mange som sier Ulrich, men er han egentlig så god, da? 8532082[/snapback] Som mange har sagt før: Nei. Det han spiller er simpelt. Men det passer jo og ganske bra inn i musikken til Metallica da. Buddy Rich er min favoritttrommis. Han hadde en del syke teknikker! Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Mange som sier Ulrich, men er han egentlig så god, da? Selv liker jeg: Billy Cobham, Pip Pyle, Bill Bruford, Phil Collins, Chad Smith og mange med. 8532082[/snapback] Phil Collins var utrolig dyktig in sin tid som trommis , men ville ikke ha satt han som favoritt i dag. Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Jon Theodore er nok tidenes rocketrommis. Endret 6. mai 2007 av Katabombos Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 John Bonham Tromissen fra det originale Black Sabbath. og Tromissen fra Wintersun (husker ikke navn i skrivende stund, skal redigere det inn senere). Lenke til kommentar
Juden Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Roger Taylor, trommisen i Queen. Han er også vokalist og gitarist. Lenke til kommentar
iselilja Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Roy Mayorga og han i System er helt klart geniale. Paal Nilssen-Love er en trommis jeg også liker veldig godt Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 enda ingen som har funnet meg en trommis som spiller tightere en buddy rich... ergo, buddy rich = best Jon bonham er jo heftig også såklart men har ikke sett at noen har nevnt Ian paice her? har sett han live å må si han spiller bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 http://www.youtube.com/watch?v=1bIchqJoxFQ Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) (Axel Rudi Pell, Rage)Daniel Erlandsson(Arch Enemy) Å høre Daniel Erlandson med basstrommer i nemesis er jo helt fantastisk. Er vel ikke mangen i verden som spiller raskere med mer presisjon enn han. Endret 9. mai 2007 av MortenGlmz Lenke til kommentar
Arnold Layne Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) John Bonham, Keith Moon og Ian Paice! Også trommisen i Uriah Heep som jeg ikke husket navnet på i farten Endret 9. mai 2007 av ArnoldLayne Lenke til kommentar
ponnikos Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Sikkert noen som har sagt det, men: Tomas Haake fra Meshuggah. Lenke til kommentar
Skrufkongen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Mine favoritter: Mike Portnoy - Dream Theater (han er genial ) Joey Jordison - Slipknot Lenke til kommentar
Hakoon Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Herre... Er det virkelig så mange mennesker der ute som ikke klarer å se forskjell på folk som slår villt rundt seg og folk som faktisk kan spille trommer? Lars er jo en skam for Metallica(verdens beste band i min mening), hvis noen vil se ekte tromming så ta en titt på Neil Peart (Rush). Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (King Diamond/Motorhead) Phil Taylor #1 (Motorhead/TWOS) Mikkey Dee er i toppsjiktet av trommiser men fikk vise det mye bedre da han var i King Diamond, Phil Taylor var virkelig god da han var på toppen og har vært inspirasjonen til mange av trash metall trommisene i dag. Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) jon theodore av mars volta er definitivt blant de beste noensinne. http://www.youtube.com/watch?v=CPjCa42mNRA Endret 13. mai 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå