Big Tone Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Danny Carey, mannen er kjempe på trommer. Bør høres! Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Neil Peart (Rush) igjen. Mannen er et geni, har aldri hørt noen som er bedre enn ham på trommer. Er vel ikke verdens vanskeligste sang, men trommene på red barchetta er nesten vanskelig bare på lufttrommer. Må også nevne Gavin Harrison (Procupine Tree). Han er grusomt undervurdert. Hør litt på PT og dere får høre en veldig flink trommis som jeg synes kan måle seg med Portnoy, Carey og andre folk på deres nivå. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Noen andre enn meg som har sansen for Pete Sandoval her? Fader, den mannen kan spille fort. 8524357[/snapback] Jauda, Pete the Feet er konge han! Ellers er Sean Reinert og Gene Hoglan verdt å nevne. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Andols Herrick kan nevnes, som nylig tok turen tilbake til Chimaira igjen. Den karen kan virkelig tingene sine. Sjekk ut Implements of Destruction (Instrumental) fra albumet The Impossibility of Reason. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Frost fra Satyricon/1349 Vyl fra Keep of Kalessin Det er mine favoritter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Neil Peart er den beste synes jeg. Rytmen hans holder perfekt til låta, og han kan spille hvasom helst og det er vanskelig å forstå hvordan han greier å kordinere og holde rytmen imens han spiller det mest avanserte. Det er ikke bare det at han spiller fort. Ellers digger jeg Carl Palmer fra ELP og ikkeminst, Zappa/Mothers of Invention-trommis: Terry Bozzio. Peart: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Palmer: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bozzio: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er lei av: "åå, Han der i Slipknot er dtibra. han spiller sjikkelig fort!1 " Endret 2. mai 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Brann Dailor, Mastodon, ja alt mulig. Nuff said Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Brann Dailor, Mastodon, ja alt mulig.Nuff said Veldig enig... Jeg har også veldig sansen for han. Endret 2. mai 2007 av Petoah Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hva pokker skjedde med posten min over her? Anyways: Synes han har var ganske god jeg 7984502[/snapback] Jeg er så lei av sånt black-metal trommespill. Alt er helt likt, og det er bare fokus på å spille fort og ha med så mange slag per secound som mulig. Se heller han her, når det er snakk om amatørvideoer: Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) selv har jeg en fascinasjon for Nicko Mcbrain, men det kommer sikkert av at jeg er ihuga maiden fan men her har vi en god kandidat... aner ikke hvem det er, men han kan i hvertfall spille... og det er god tromming, og ikke "spillesåfortjegbareklarer" (jeg sier ikke at de som spiller trash/black osv. metal ikke er gode) http://youtube.com/watch?v=lqbt6X4ZgEI dessuten er det gøy å se på EDIT: fant... eller, fant å fant... gå på hjemmesida til trommisen: http://www.assaf.co.uk/ ble i allefall overbevst selv Endret 3. mai 2007 av Sokkhove Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Danny Carey, mannen er kjempe på trommer. Bør høres! 8524477[/snapback] Fullstendig enig! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 17 sider, og Matt Cameron blir bare nevnt én gang? Kjipern da. Rytmeseksjonen til Soundgarden var en av hovedårsakene til at bandet skilte seg ut i positiv forstand tilbake på nittitallet en gang, og Cameron med sine intrikate rytmer gjorde mye minneverdig. Ellers er jeg selvsagt helt enig i at Keith Moon fortjener ære. En annen trommis som bør få et lite klapp på skuldra er Olaf Olsen i Big Bang! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Frost fra Satyricon/1349Vyl fra Keep of Kalessin Det er mine favoritter 8524798[/snapback] ja, kalessin trommisen er hvertfall i en helt egen klasse på Armada albumet! Men sånn, best er han nok ikke.... liker Neil peart best jeg også trur jeg... han er et geni. men kan i verste fall bli litt tørr i lengden.du lærer liksom alle overgangene hans og slikt etter å ha hørt litt på rush:P..men sånn teknisk sett er han veldig flink han varierer mye osv. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 etter min menig er det vell frost i satyricon jeg mener er den beste da se en kul film av han her Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Martin Lopez (Ex Opeth) må definitivt nevnes i denne tråden. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg lurer på hvor mange ganger i historien denne har blitt bumpa...Kan en mod vær så snill å stenge den eller noe? Det finnes ingen "verdens beste" på trommer, og jeg var dum nok for noen år siden til å tro det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Favoritt-trommis da skift navn på den til det, hvis det er så farlig. Lenke til kommentar
edds Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Noen andre som har lagt merke til Matthew Helders? Trommis i Arctic Monkeys. Påstår ikke at han er verdens beste, men rimelig god vil jeg si at han er. Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Noen andre som har lagt merke til Matthew Helders? Trommis i Arctic Monkeys. Påstår ikke at han er verdens beste, men rimelig god vil jeg si at han er. 8530452[/snapback] Enig! Helders utgjør en veldig viktig rolle i for soundet. Vil si at han er en meget dyktig trommeslager. Ellers vil jeg si at Neil Peart er verdens beste trommeslager i dag. Endret 3. mai 2007 av forman Lenke til kommentar
MobyDick Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 John Bonham i Led Zeppelin var veldig flink syns jeg. Men jeg må si Lars Ulrich er veldig god! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå