MrHaze Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Steve Flynn og Sean Reinert er jo ikkje heilt borte. I tillegg nominerar eg Alex Hernandez og John Bonham. Endret 2. mai 2007 av MrHaze Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Brad Wilk fra Rage Against The Machine/Audioslave er jævli god. Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 "It´s not what you CAN´T do, it Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Neil Peart er ganske høyt på lista mi, i tilleg til mr. McBrain. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Vel, de eneste jeg har hørt skryte av Lars Ulrich er fjortenårige Metallica-"fans". 7975371[/snapback] Ikke sant. Og disse er ofte de som vet minst, men allikevel prøver å lære bort mest. Dessuten føler jeg at det er fler av disse enn de mer voksende. Ser oftere en under 15år med metallica gear, enn en over. 7975443[/snapback] Har kanskje noe å gjøre med at Metallica er inngangen til metal-sjangeren for mange. Når det gjelder trommis, så har de sikkert ikke hørt så mange andre de kan navngi Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hva pokker skjedde med posten min over her? Anyways: Synes han har var ganske god jeg Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Keith Moon fra The Who - Han spiller aldri i fast rytme. Han passet perfekt til bandet sitt. Lenke til kommentar
Scattered Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 JOHN "BONZO" BONHAM! Helt klart ! Lenke til kommentar
scythe Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 joey jordison i slipknot uten tvil Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Veit ikkehva han heter, har bare hørt et par sanger, men trommisen i Hibria er dritgod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 http://www.drummerworld.com/drummers/Buddy_Rich.html Last ned noen filmer der! Beste jeg vet om, som jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Veit ikkehva han heter, har bare hørt et par sanger, men trommisen i Hibria er dritgod. 8037582[/snapback] hibria er fantastisk! skikkelig heavy metal med sterke Judas Priest elementer Lenke til kommentar
Blutbad Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Joey Jordison - Slipknot/Murderdolls Mike Portnoy - Dream Theater Gene Crupa - The Gene Crupa Trio Buddy Rich - Buddy Rich Band (eller noe slikt) Hellhammer - Mayhem(Hovedband)/Dimmu Borgir/Immortal/Arcturus og en hel del andre band. Han er den eneste prostituerte trommis i verden! Frost - Satyricon Kommer ikke på flere i farta, men disse er uten tvil noe for seg selv! Og meg selv så klart Endret 2. mai 2007 av Blutbad Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jon Theodore av The Mars Volta. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Brann Dailor i Mastodon. Han spiller komplekst men upretensiøst, og så tight, hardt og tøft at det er til å få reisning og ståpels av. , men det er egentlig best å bare høre på låtene, så hører du fort hvor rå fyren er. EDIT: Jon Theodore er heller ikke dum, men det er en stund siden han spilte i TMV. Endret 2. mai 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvem som er best i dag har jeg liten oversikt over, men den beste gjennom tidene er etter min mening helt klart Keith Moon, en mann som bruker 18 trommer der andre ville brukt to står det respekt av! Måten han gjorde det så kaotisk samtidig som kontrollert var helt ekstrem og jeg har ikke sett noen komme i nærheten. John Bonham får en strålende andreplass. Trommene hans varer evig og rytmen slår en metronom. Han var ikke like destruktiv, morsom og kaotisk som Moon, men du verden så flink han var. Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Nicko McBrain fra Iron Maiden er min favoritt. Brave New World har en del bra tromming vet jeg, lytt litt til trommene på Blood Brothers. Mange som disser Lars og skryter av Mike Portnoy her. Egentlig liker jeg personlig den simpelhet slik som Lars Ullrich hadde i sine tidligere dager bedre. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Nicko Mcbrian har holdt på de samme breakene, hi-hat mønstrene, og ikke minst Ride mønsteret i ørti år. Lars Ulrich crasher alltid på toern og ikke eneren. Dette er særpreg som har gjort dem så populære, de er ikke spesielt gode trommiser. Men in the end så er det ikke det som teller, man skal gjøre seg gjenkjennelig, og samtidig gjøre noe som høres kult ut. Endret 2. mai 2007 av Kramstogen Lenke til kommentar
albions Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Den soleklart beste trommisen er etter min mening Mike Portnoy i Dream Theater. Han er genial Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Noen andre enn meg som har sansen for Pete Sandoval her? Fader, den mannen kan spille fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå