kNETH Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Hellhammer frost Trym Mike Portnoy Steingrim Og ikke minst Marco Pitruzella han er raask =) Video: Vornagar - Hyperion Her kan man laste ned sangen også(fra bandets egen side): http://www.vornagar.com/cdaudiofiles/02.wma edit: fiksa link.. Endret 18. januar 2007 av kNETH Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Gene Hoglan innenfor metal. Vet ikke om han enda spiller. Var ihvertfall min favoritt i mine litt yngre dager. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har glemt og børste støvet av Phil Collins og Peter Gabriel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Trommisen i Kenny Drew Trio er smooth. Noen som vet hva han heter? Lenke til kommentar
aemil Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Gene Hoglan innenfor metal. Vet ikke om han enda spiller. Var ihvertfall min favoritt i mine litt yngre dager. 7757486[/snapback] Gene Hoglan holder det gående han - fremdeles like genial. For øyeblikket tror jeg han jobber med debut-plata til Tenet og DethAlbum. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 trommisen i Opeth er ganske bra, bra innlevelse i spillingen sin... Også har vi jo selvfølgelig Nicko McBrain i Maiden Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Dave Grohl (sykt god) John Densmore (Digger trommingen hans i feks: The End) Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Har i det siste fått sansen for Pete Sandoval i Morbid Angel. Meget dyktig trommis. Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Virgil Donati Simon phillips Tony Royster Lenke til kommentar
tonelone Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Joey Jordison, Slipknot Han kan slå han Lenke til kommentar
Vikenator Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det har vel vært noen kåringer ja.... men husker ikke helt hva resultatet var det.. Men jeg synes at det er 3 som peker seg ut Lars Ulrich (Metallica), Mike Portnoy (Dream Theatre) og Simon Phillips (toto)!! De desidert beste;) enig? 2798738[/snapback] Lars Ulrich må være verdens mest overvurderte trommeslager. Synest IKKE han er spesielt dyktig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Lars Ulrich; overvurdert? Nå har jeg hørt det og, mannen får så mye pepper at halve kunne vært nok. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Mye trommiser her som bare nevnes fordi posterne liker bandet. Hvis noen synes Lars Ulrich er en av verdens beste trommiser bør de sjekke ut Flo Mounier og Sean Reinert. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Keith Moon, Neil Peart og John Bonham Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Lars Ulrich; overvurdert? Nå har jeg hørt det og, mannen får så mye pepper at halve kunne vært nok. 7974409[/snapback] Vel, han får kvalmende mye skryt av metallica-fans også, selv om det kanskje ikke er så framtredene på det forumet her. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Vel, de eneste jeg har hørt skryte av Lars Ulrich er fjortenårige Metallica-"fans". Altså "Jeg bare digger Metlica azz, Ulrich må være verdens beste trommis!! Han er til og med bedre enn Green Day sin!" Selv om jeg er blodfan av Metallica, innser jeg at hverken Lars Ulrich eller Kirk Hammet er verdens beste på sitt instrument. Det kunne egentlig ikke brydd meg mindre, de gjør jobben sin i Metallica, det er mer enn nok for meg. La Portnoy & co drive å vise seg så mye de vil for min del, vi vet alle at de er dyktige. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) peart i rush er en favoritt. dyktig trommis og god på scenen Niel Peart - Tom Sawyer - Anatomy Of A Drum solo Endret 19. februar 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Vel, de eneste jeg har hørt skryte av Lars Ulrich er fjortenårige Metallica-"fans". 7975371[/snapback] Ikke sant. Og disse er ofte de som vet minst, men allikevel prøver å lære bort mest. Dessuten føler jeg at det er fler av disse enn de mer voksende. Ser oftere en under 15år med metallica gear, enn en over. Endret 19. februar 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det er vanskelig å si hvem som er verdens beste tromiss, Men det går kanskje ann og si hvem som er best innen for hver sin sjanger? Travis Barker er rå på teenagepunk, men han er ikke verdens beste liksom Lenke til kommentar
virulence Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Verdens beste? Tilnærmet lik umulig å svare på. Dave Lombardo er ufattelig god iallefall, blant eliten av trommeslagere innen sin sjanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå