Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Nå sa jeg "metall band", til din opplysning. Vil unødig stave det for deg.Og du trenger ikke å ramse opp alle negrer som kan spille. Finnes utallige flinke negrer, men nå siktet jeg som sagt etter sjangeren metall. 6869031[/snapback] Merkelig at det er støvsugd for fargede trommiser innenfor denne sjangeren, de har jo ellers en haug med dyktige musikere i de fleste andre sjangre, jaja bortsett fra norsk folkemusikk da Noen som har en teori på hvorfor? Lenke til kommentar
estimate Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Alle burde lese det ZprMario sier på første siden, bare sånn btw. I ekstremmetal-kategorien vil jeg gjerne nevne disse: Derek Roddy (tidligere Hate Eternal, søk litt på youtube hvis du trenger å se han i aksjon), George Kollias (trommis i Nile), Hellhammer (artig kar, spiller bl.a. i Mayhem, Arcturus, gjestespiller for Dimmu nå, Winds, tidligere Thorns, osv osv.), Frost (Satyricon, 1349), Vegard "Vyl" Larsen (Keep of Kalessin), Trym (Emperor), Brann Dailor (Mastodon), Tony Laureano (Ex-Nile, Angel Corpse, gjestespiller for 1349), Martin Lopez (ex-Opeth, vært en inspirasjon for meg, uten at han er nevneverdig rask/fabelaktig teknisk i dette selskapet). Lenke til kommentar
estimate Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Ser mange nevner Lars Ulrich her. Han har ingenting på ei toppliste å gjere. Må i så fall bli "oppskrytte trommisar". 6870435[/snapback] Kunne ikke vært mer enig. Dere som sier Lars, FY! Hilsen trommis som hørte nesten bare på metallica i perioden 2000-2002. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) 1. Neil Peart(Rush) 2. Vinnie Apice(Dio) 3. Anthony Jude Pero(Twisted sister) Disse er i mitt hode ganske varierte og flinke teknisk. Må bare legge til et bilde av han i twisted sister:P genialt trommesett Endret 26. desember 2006 av sixx Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Derek Roddy, Hellhammer og Martin Lopez er gode trommiser.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Morgan Ågren er blant de som fortjener å nevnes. Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Mike Portnoy (Dream Theater) Derek Roddy (Hate Eternal) Nicholas Barker (bla. Dimmu Borgir, Old Man`s Child og Cradle of Filth) Frost (Satyricon, 1349) Joey Jordison (Slipknot) Dette er trommiser jeg vil si er verdige. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) For å finne de mest drevne trommisene må dere nok bevege dere inn på jazz/funk-sjangrene. Dave Weckl, Steve Smith, Vinnie Caliutta = TEH SHIT! fantastisk! Ellers elsker jeg Mike Portnoy fra dream theater og liquid tension experiment. Endret 26. desember 2006 av Speik Lenke til kommentar
the-trooper Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Chris Pennie fra The Dillinger Escape Plan er helt sjuk på trommer! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Joey Jordison fra Slipknot er jo god... Eller er jo han i Iron Maiden også veldig god...! Lenke til kommentar
Taters Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Helt sikkert sagt før men Gene Hoglan fra Strapping Young Lad gruser nok de fleste som har blitt nevnt her... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Den som er best er Dave Lombardo i Slayer. Den vesle trommesoloen hans i slutten av gitarsoloen i Angel of Death eier alt og alle... Ikke mange som nevner ham, hvorfor? Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Lars Ulrich, Mike Portnoy og Charlie Benante er vel ganske sterke kandidater. Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Nå sa jeg "metall band", til din opplysning. Vil unødig stave det for deg.Og du trenger ikke å ramse opp alle negrer som kan spille. Finnes utallige flinke negrer, men nå siktet jeg som sagt etter sjangeren metall. 6869031[/snapback] Merkelig at det er støvsugd for fargede trommiser innenfor denne sjangeren, de har jo ellers en haug med dyktige musikere i de fleste andre sjangre, jaja bortsett fra norsk folkemusikk da Noen som har en teori på hvorfor? 7579169[/snapback] Mike Smith fra Suffocation er svart og en knall metal trommis. Fyren regnes jo omtrent som den som fant opp det meste som har med blast beats å gjøre. I alle fall var han blant de første som brukte det hyppig i death metal. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Keith Moon seff 7595070[/snapback] Der satt vi punktum for denne diskusjonen. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Lars Ulrich, Mike Portnoy og Charlie Benante er vel ganske sterke kandidater. 7595008[/snapback] Lars Ulrich? Da vil jeg gjerne nominere meg selv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Keith Moon seff 7595070[/snapback] Der satt vi punktum for denne diskusjonen. 7597340[/snapback] Sorry ol matey, her er punktumet: Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Sorry ol matey, her er punktumet: 7599133[/snapback] Din ringrev! Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Matt Cameron, uten tvil! Har hørt at Dave Abbruzzese regnes som en av de aller beste trommisene på planeten Endret 30. desember 2006 av Vrinsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå