Tatt av vinen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Alle dere som sitter og pjatter ut om "trommiser" på gata, i India o.l steder: Nå er det snakk om slagverk her. Ikke negro spirituals. Kom dere tilbake til topic. Btw så tror jeg aldri jeg har sett en farget person spille i et metall band. Endret 13. september 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 glemte og skrive disse to hardingene men han i The Berzerkers og han i Canibal Corpse Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Alle dere som sitter og pjatter ut om "trommiser" på gata, i India o.l steder:Nå er det snakk om slagverk her. Ikke negro spirituals. Kom dere tilbake til tpoic. Btw så tror jeg aldri jeg har sett en farget person spille i et metall band. 6852647[/snapback] Det du prøver å si er at mennesker med kraftigere pigmenter i huden er dårligere å slå på trommer? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det har vel mer om interesser enn talent. De har da hip hoppen sin, nok med det vel? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det har vel mer om interesser enn talent. De har da hip hoppen sin, nok med det vel? 6855794[/snapback] Joda... Det er sikkert det, men jeg legger meg langflate for fargede mennesker innen musikk etter at Mr. Jimi Hendrix har stått på scenen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Pfft, han var ikke geetar-meister fordi han var svart...men fordi han var venstrehendt! Vi roxer alltid mest og best. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Pfft, han var ikke geetar-meister fordi han var svart...men fordi han var venstrehendt! Vi roxer alltid mest og best. 6855948[/snapback] ... Nei, det var nok fordi han mestret Wah, whammy og distortion i den grad han gjorde... Og henda hans var noen spader av noen lanker. Genial var han nå, uansett. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Alle dere som sitter og pjatter ut om "trommiser" på gata, i India o.l steder:Nå er det snakk om slagverk her. Ikke negro spirituals. Kom dere tilbake til tpoic. Btw så tror jeg aldri jeg har sett en farget person spille i et metall band. 6852647[/snapback] Det du prøver å si er at mennesker med kraftigere pigmenter i huden er dårligere å slå på trommer? 6855787[/snapback] Snakker om afrikanske bongo-trommer o.l Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Alle dere som sitter og pjatter ut om "trommiser" på gata, i India o.l steder:Nå er det snakk om slagverk her. Ikke negro spirituals. Kom dere tilbake til topic. Btw så tror jeg aldri jeg har sett en farget person spille i et metall band. 6852647[/snapback] Den elendige vokalisten i Sepultura er vel neger? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Gunnar, ein neger. På tromma Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Alle dere som sitter og pjatter ut om "trommiser" på gata, i India o.l steder:Nå er det snakk om slagverk her. Ikke negro spirituals. Kom dere tilbake til topic. Btw så tror jeg aldri jeg har sett en farget person spille i et metall band. 6852647[/snapback] Den elendige vokalisten i Sepultura er vel neger? 6856597[/snapback] Deg liker jeg ikke.. Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 "Host" http://video.google.com/videoplay?docid=-8...96&q=buddy+rich Finn meg en som spiller tightere en Buddy! skal spise sokkene mine hvis noen gjør det Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Haha, noen som bumpa denne her ass Jaja, er to år siden jeg mente at Lars og Joey var gode kandidater, kan si at jeg har utviklet meg stort som trommis siden det, og jeg mener de to+travis barker er de mest overvurderte trommisene jeg vet om. Er helt klart ikke noe som heter "verdens beste" trommis, da det er helt umulig å kåre. Men kan jo nevne noen favoritter da: Jason Bittner - Shadows Fall Chris Adler - Lamb of God Thomas Haake - Meshuggah, disse to er favoritt trommisene mine i metal sjangeren, begge har fart, men de er kreative og gjør noe mer ut av musikken enn det vanlige innen metal, konstante dobbelpbass groover. Mike Portnoy - Dream Theater, jeg vet han er ganske overvurdert, men liker han rett og slett fordi han passer så utrolig godt til Dream Theater og er virkelig engasjert. Så noen her som skrev at han var dum fordi han ikke satte opp settet sitt sjøl, det er det dummeste jeg har hørt, alle kjente trommiser har en assistent, hvis du reiste verden rundt og hadde en konsert annenhver dag, ville du brukt hele formidagen på å sette opp utstyret ditt? Så er det seff et hundretalls studio/jazz trommiser som ikke trenger noen forklaring, Gadd, Rich, Krupa, Jones, Coluita etc. Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 ...Så er det seff et hundretalls studio/jazz trommiser som ikke trenger noen forklaring, Gadd, Rich, Krupa, Jones, Coluita etc. 6858219[/snapback] Royster Jr.? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 alle vet vel at det er Danney Carey som er verdens beste trommis Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Royster jr er ikke den han brune på 12-14 år?han er syyyykt rå da Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Om kanskje ikke verdens beste, ihvertfall en av de beste, er Nicko McBrain. (Iron Maiden) En veldig stødig og erfaren trommis, selv om jeg må si meg enig med de av dere som sier han ser rabiat ut når han spiller Trommisen i COB er også en av de bedre jeg har hørt, de doble basstrommene er herlige i f.eks. Needle 24/7 og Towards dead end. Travis Barker river av noen feeeeete soloer, har hørt diverse liveopptak og det høres relativt bra ut Jason Musshorn i Shattersphere scorer også bra på teknikk, og fart der det trengs. (selv om shatterspheres låter ikke går ekstremt metal-fort) Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Som mange andre har påpekt tidligare i tråden, er det ikkje mulig å avgjere kven som er verdens beste trommis. Men har mine favoritter: Danny Carey - Tool. Mike Portnoy - Dream Theater (Skjønner ikkje kva folk meiner med at han er overvurdert) Tim Alexander - Primus Chris Adler - Lamb of God Dave Grohl - Da tenker eg mest på det han har vært med på etter Nirvana, som f.eks. Queens Of The Stoneage og Probot. Han rocker skikkelig. Tomas Haake - Meshuggah Er haugevis med andre fantastiske trommiser og. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Etter å ha hørt Meshuggah's Thomas Haake, må jeg si meg enig med LarsP. Overbevist om at han kunne blitt kåret til verdens beste. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Som sagt; Derek Roddy spelar rævva av alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå