m_maursund Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg har en cassiopeia e-105 og lurer på hvordan jeg får koblet den sammen med min siemens s65. Jeg skal overføre noen bilder fra mobilen. Noen som vet hvordan jeg får cassiopeiaen til å motta bildene? vh Martin Maursund Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 velg bilde på mobilen du vil overføre, velg send, velg "via ir" slå på ir på pdaèn... det skal gå helt fint det, jeg gjør dette med min dell axim X3i og sony K700 uten prob. Lenke til kommentar
m_maursund Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Jeg har ikke mulighet til å sette på irda'en, når jeg prøver å lage en connection vil den ikke koble seg sammen med mobilen. vh Martin Maursund Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Du kan laste ned Resco file explorer i en veldig gammel versjon. Det skal gå. Cassiopeia E-105 er en forlengst utdatert PDA. Hadde jeg vært deg hadde jeg solgt den og kjøpt meg en PocketPC\Mobile basert, og ikke Win CE som du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå