Gå til innhold

Europeonline DÅRLIG kundeservice.. har faktsk ventet i 2 mån


Anbefalte innlegg

Tida går men hvem består? Brister snart sammen i mentalt sammenbrudd å kjøper en gunner!!!

 

Mistet passordet på Europeonline og har sendt epost i nesten 2 måneder nå..... alt de trenger gjøre er å gi meg passordet jeg har glemt! er dette så vanskelig da?? :sad:

 

1 ***** email....

 

http://www.europeonline.com (forside)/ http://www.europeonline.net (login side)

 

Europeonline er en tysk/fransk leverandør av satelitt bredbånd. For oss som ikke vår kabel-ADSL må vi bruke parabol antenna og surfe gjennom satelittene.

 

Men hvordan kan jeg surfe med bredbånd når jeg ikke får logget inn?

 

**** at russerene ikke tok tyskerene i krigen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har praktiske ærfaringer med EuropeOnline.

 

Tilsandsrapporen er:

Dårlig kundeservice ved problemer. (fikk passordet idag når jeg sendte 10 email i rekkefølge) Ventetid bare 2 måneder... huff

 

FileFeetch er også dårlig, du legger linken inn for og få filen(e) tilsendt din computer offline, og mottar filene etter 24 timer... 1-2 dager.

 

De har også en 10.000 filers stor database med scheduled service eller hva det heter.. jah.. med "Get the newest microsoft internet explorer 5.0"

og massevis med programmer som er utgått på dato for over 1 år siden eller mer....

 

Noen gode musikk videoer er og finne men hva hjelper det?

 

Det har dessuten kommet med en ny tjeneste nå, har ikke fått sjekket den opp enda siden jeg fikk passordet idag. Denne nye tjenesten kom til dage 1.mai og EO har fått god kritikk i et tysk blad for denne. Mulig jeg sjekker den i helgen..

-------------------------------------------

En annen som er mye bedre er http://www.opensky-tm.com ,

jeg tester denne også. Fungerer helt glimrende :grin: og rask kundeservice!

 

Lastet ned 130Mb på ca 18 minutter...

---------------------------------------------

 

Bredbånd gjennom satelitt er bare de to EO/Opensky som tilbyr idag tror jeg. Men finnes mange i Italia som bruker satelit modem (2 veis), har sendt mail til desse men de vil ikke selge til norge..

---------------------

 

Betalte 150 Euro med visakortet som ble belastet umiddelbart... men fikk passord / brukernavn også.

Men mister du passordet kan det ta litt tid som man vet....

 

[ Denne Melding var redigert av: Viva på 2002-05-10 10:20 ]

Lenke til kommentar

Hmm.. spurte om passord og fikk:

 

"Your password is 574984362

-- David"

 

Mitt passord en kombinasjon av store og små bokstaver ikke tall....

 

Vel, dette er håpløst!

 

Boikot hele sjappa om dere vurderer... velg heller OpenSky fra Eutelast - det er seriøst i det minste.

 

Tapte 150 Euro på dette, men den som lever får se :grin:

Lenke til kommentar

Jo, det virker. Men Europeonline er ikke noe å satse på om du "trenger" det i ny og ne.

 

Hvis du ringer til Hauppauge i sverge

Tel: 0046 8555 362 65, (de lager mottakskortene Nova "USB"/Nexus "PCI") så vet de hvilke leverandører som er best.

 

Jeg forholder meg til OpenSky... :grin:

Lenke til kommentar

Update 25.02.2002

Europe Online today confirmed (via phone) that they declared bankrupty last friday.

Rumors say that there will be a conference on Friday 01.03.2002 where they will decide how to proceed

It seems like they are trying to get Deutsche Telekom as a partner to save their service

If you were/are interested in the service EON provided, please sign the petition to let them know that the users want the data-services ONLY

 

------

 

Ok, 150 Euro rett i dass.. men et ypperlig sted å laste ned warez :grin: sammen med Cracks.am / serials.ws og astalavista.com blir det meste registrert også!

Lenke til kommentar

Nja.. 300MB = 20 Euro

800MB = 40 Euro og så til slutt

2000MB = 100 Euro pr måned.

 

Er ikke mye "bra" warez du får lastet ned for 300MB, det holder knapt til nyeste Adobe Illustrator og Corel WordPerfect Office 2002 oppgraderingen :smile:

 

Har blitt kicka ut flere ganger pga overkjørt limit,

men jeg fikk det gratis i ca 4 måneder. De hadde gratis for "beta-testere" fra 2001 til nå 1 mai.

 

Men lynraskt er det :grin: har mye bra på PC'n nå!

Lenke til kommentar

Vet.. men de selger neppe til oss. Du må huske Telenor (Norges rådende ISP) skal melke deg for 1000 lapper på ISDN & ADSL først.. men de kommer vel med det om et par og ja... Telenor Sat-ADSL "KJØP NÅ" bannere spredd over hele nettet... *gjesper*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...