Gå til innhold

Hettegensere uten noe på

bamsefar

Anbefalte innlegg

Dårlig topic kanskje, men i mangel av bedre ord.

Det jeg er ute etter er hettegensere som er helt fri for bilder, ord og slikt, som jeg kan trykke ting og tang på selv. Vet om Yourstuff.no, men rundt 500kr blir for mye. Er ute etter et par stykker, siden jeg skal trykke på noen navn til megselv, og et par kompiser

- Hettegensere uten frontlomme.

- Tykt stoff, helst lik kvalitet som du får på yourstuff.no. Har en genser derifra, men den er for liten til meg nå. (med mindre jeg ikke har lyst til å se ut som en semi-feminin person :roll: )

- Pris mellom 200-300 max.

- Først og fremst er ute etter et farger i sort, og hvit evt. besj.

Har vært å forhørt meg her i Tromsø, men finner bare skjorter på cubus og lignende. Fant en butikk som solgte, men genserene var tynne som papirflak, og hadde lomme foran som er uaktuelt.

Det jeg først og fremst er ute etter et farger i sort, og hvit evt. besj.

Jobben har trykke, så jeg kan trykke det jeg måtte ha lyst til. Derfor er det meget kjipt å bruke 500kr på noe jeg kan gjøre selv til under halvparten kan jeg tenke meg.

Håper noen har tips, kanskje de som har drevet med skjorte laging til TG, kan jo hende samme folk selger genser også for alt jeg vet. Kan om nødvendig kjøpe et lite lager, og selge til kjente, men vil helst bare ha 3-4 :)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...