TurtleMan™ Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Hei. Får en PC som jeg skal formatere og legge inn alle drivere og alt. Han har nettopp kjøpt seg eksternt TV kort, og har ikke fått det til å funke. Han sa jeg fikk 300 for arbeidet + 200 for å fixe TV kortet. Jeg har ikke maskinen hans men får den imorgen. Jeg har faktisk ikke vært borti dette med TV kort før og lurer rett og slett på hva jeg skal gjøre. Er det noen drivere som jeg skal innstallere? Hvordan får jeg kontakt? Hadde vært fint om noen kunne si meg litt hva jeg skal gjøre. Han skal ha XP, og det er en bærbar Intel 1900 MHz med 256 mb RAM og Intel 9100 grafikk, litt gammel PC, men helt grei. Kan noen hjelpe meg? TM, på en annen PC... Edit: Snakket med han nettopp og han sa at TV kortet het et eller annet med Smart... Endret 16. september 2004 av TurtleMan™ Lenke til kommentar
hce Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Når du får TV kortet så går du på hjemmesiden og leter deg frem til drivere. Det pleier i de fleste tilfeller å være rimelig enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå