pfa87 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg kjøpte Sapphire 9800 XT på komplett sist år, og viften på kortet har plutselig stoppet (temperaturen kan da bli opp til 120 grader C). Hva skjer hvis jeg sender det i retur? Vil de gi meg pengene tilbake eller? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Er det fortsatt garanti på kortet? Hvis ikke kan du jo ganske enkelt kjøpe en ny vifte Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Garantien skal gjelde enda så det skulle ikke være noe problem, men ring å snakk med komplett først Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Tja, det som skjer er at du får nytt kort. Vet om noen som hadde et kort uten vifte i ganske lang tid, når det sviktet sendte han det inn. Fikk nytt og bedre kort. 9700 non-pro mot 9800Pro tror jeg. Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 hmmmm, jeg skal sende kortet inn, men sannsynligheten for at de går fri for 9800 xt er stor siden de bare har 1stk. på lager sist jeg sjekket. Jeg sjekket i forbrukerkjøpsloven, og der stod det at alle varer har minst to års reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå