To be honest Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg satt fornøyd og surfet på mitt ferdige prosjekt og fant plutselig ut etter litt roaming i controlpanel at jeg har 127Gb kapasitet på hd, jeg VET det er en Western Digital 250Gb. Når jeg installerte XP så gjorde jeg alt riktig (installerer alle slags OS flere ganger i måneden på jobben på forskjellige maskiner) så det er ikke der feilen ligger. BIOS er siste versjon og HK er MSI 875P NEO-FIS2R, kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 http://forum.begin.no/index.php?showtopic=165302 Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Når jeg installerte XP så gjorde jeg alt riktig (installerer alle slags OS flere ganger i måneden på jobben på forskjellige maskiner) så det er ikke der feilen ligger. Feil!! Innstaler service pack 1 og ta 2 steg tilbake... Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Feil!! Innstaler service pack 1 og ta 2 steg tilbake... Feil? Hva mener du? klart jeg installerer SP, 2 steg tilbake??? Lenke til kommentar
|Dark| Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Gå på Disk Management og sjekk om resten av hd'n din er formatert.. Bare et lite tips.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå