hereng Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hei. Jeg driver og skal lage en webside. Men jeg sliter litt fordi jeg ønsker en meny som er lik psdata sin. Sånn at det popper opp en ny undermeny når man trykker. Er det noen som vet om en kode man kan bruke eller hvordan man gjør dette? Håper på raskt svar! //Petter Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 det kan hvertfall gjøres med php, sikkert med javascript og, men er ikke sikker. spør i php forumet du. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) PSData bruker en eller annen JS-meny. Etter å ha sett litt på koden kan ting tyde på at den kan skaffes fra http://www.milonic.com/ Endret 16. september 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Da vil jeg bare få si at å bruke JS i en så viktig del av siden som menyen, ikke er å anbefale. 10% av surferne har ikke JS av forskjellige grunner, og dermed vil ikke disse 10% kunne navigere rundt på siden din. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Uten at jeg er proffen på dette høres du ut som dette har med php å gjøre så derfor flyttes tråden dit. Hvis noen klager er det bare å sende en pm Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Great, da har vi to nærmest identiske tråder i PHP-kategorien. Har denne blitt flyttet fra javascriptforumet får jeg latterkick. Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hmm... går det ikke an å bruke CSS til å lage en meny? Vil jo iallfall være bedre enn å lage den i JS, eller? Lenke til kommentar
jrz Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 vil jeg tro. å gjøre det i php blir jo litt stress. ettersom siden må reloades.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå