Orbo Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Har hørt at du klokker minne når du stiller på FSB osv... Men når du stiller ned timings på rammen, er det klokking? Jeg har AMD XP, og jeg har hørt at dei liker stramme timings... ASUS A7N8X-X btw, vis det har noe å si Lenke til kommentar
Valent Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 hahaha AMD 64 like stramme timings MEST. Ellers er stramme timings bra, de er kjappere Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 hahaha AMD 64 like stramme timings MEST. Ellers er stramme timings bra, de er kjappere Hehe, synd at jeg ikke har AMD 64 da! (Noe som sikkert du har..) Men går det ann å stille på timings? Eller det går jo ann, men kan jeg ødelegge rammen eller er det bare å stille? Lenke til kommentar
monnee Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Det kommer kanskje ann på rammen du bruker, men så vidt jeg vet, er det bare å stille. Det verste som kan gå galt, er maskinen din ikke booter opp,så du må kanskje inn og resette bios, hvis du ikke kommer inn i den... Og det bør være en enkel sak.. mvh Endret 17. september 2004 av monnee Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Ok! Jeg har ikke noe bra ram! To brikker på 256 ram, ei pc2100 og ei pc2700, så det er ikke noe supert! Skal ha meg ny snart.. Timings var på 4-4-9 btw.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå