Mute Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Heisann! Skulle gjerne testet dette produktet, du finner info på www.silentmaxx.net. Er det mulig å få tak i denne her i Norge, isåfall, hvor? Er det noen som har den så ikke nøl med å skrive dine erfaringer med den. Takker! Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei, jeg er på jakt etter den samme, den heter HDD Silcener Rev 2.0 !! leter etter en Leverandør (Helst norsk) Lenke til kommentar
toretors Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg har spurt 3dfxcool om de vil ta det inn, hvis flere sender mail og spør om det samme får dem det sikkert. Lenke til kommentar
Mute Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Jeg skal foreta en forespørsel. Herved oppfordres alle til å skape et marked for harddisk enclosures. Jeg har forøvrig spurt microplex om de kan skaffe dette produktet, de lovet å komme tilbake med svar i neste uke. Jeg fremlegger resultatet av forespørselen her. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Fant denne saken på komplett, gjør samme jobben, men i mine øyne var den litt for kostbar. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301684 AC Ryan XTOR Xilencer HDD Kjøler - 625 kr Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jupp, fant den på Komplett jeg også.. bestilte 2 stk nå, og 1 til på neste bestilling. (da kjøper jeg også ny Hardisk ) Lenke til kommentar
Mute Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Jupp, fant den på Komplett jeg også.. bestilte 2 stk nå, og 1 til på neste bestilling. (da kjøper jeg også ny Hardisk ) Har du fått prøvd den? Var den noe tess? Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hei, jeg må desverre si at jeg ble meget skuffet, for det første så måtte jeg sette den samen selv og for det andre så er pcen min så stille at jeg hører bare hardiskene.. desverre har jeg WD men lite støy, hører de en gang i blant foreksempel når jeg går inn på en mappe med mange filer eller når pcen åpner noe tungt Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Interessert i denne selv.... Får si ifra hva saken fører fram til! Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Digger liksom skuffer med stuff i.. som fikser både temp å støy , to nerder i en smekk.. Vifta er ikke plagsom på laveste å mere trenger du ikke. Det fete er at skuffa e av fete alu-profiler som kjøler disken abre av å være montert.. (Hmm.. sjoppe en til jeg.. denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå