Chosiso Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe meg ett nytt Headsett og har fra før av Koss Porta Pro, men disse har jeg ikke peiling på hvor er blitt av.. Jeg vil ikke ha noe sånn Skikkelig Øre klokker, syns det bare ser dumt ut.. Vet Sony har noen sånne som går bak Øret, og ikke koster så altfor mye! Noen forslag? Edit: Bør også ha God Lyd.. Var ganske Fornøyd med Koss sin Lyd + at det var Livsgaranti på de! Endret 16. september 2004 av Chosiso Lenke til kommentar
JensL Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Tja, noen som høvler over PortaPro på de fleste områder, er Sennheiser PX100 eller PX200 (denne er lukket). De har "bare" 2 års garanti, men det er mer enn tilstrekkelig. Koss TRENGER sin livstidsgaranti, for å si det sånn. Sony's billigere saker låter...billig. Generelt har ikke Sony noe bra å by på før ting blir ordentlig dyrt, og selv da finnes det ofte mye bedre alternativer til samme pris (ref. DJ-serien deres). De har noen få øreplugger som er til å leve med. Beyerdynamic DT231 er også meget bra, men blir kanskje litt for store? Lenke til kommentar
FM Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hei.. Hadde jeg vært deg ville jeg gått for Beyerdynamic DT231. Fikk mine i går og har etter 7-8 timer med intensiv lytting intet negativt å komme med. De har myke puter som sitter perfekt, fabelaktig god lyd i forhold til prisen og de er lukket. Hadde Koss Portapro før og disse kan ikke sammenlignes. Vet at Beyerdynamicene ikke er blant de minste hodetelefonene og dersom det er viktigere for deg å ikke se "dum" ut, så er Sennheiserne som JensL nevner gode alternativer. Tror uansett at du kommer til å bli fornøyd med både Sennheiser og Beyerdynamic hvis du var fornøyd med Koss PortaPro. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Men, de ser jo helt Mongo ut! Frister litt mot ett Par nye PortaPro, siden jeg var veldig fornøyd med de.. Er ikke så veldig dyre for tiden heller! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 ...og PortaPro ser ikke mongo ut? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 ...og PortaPro ser ikke mongo ut? Nei, faktisk ikke.. Jeg syns ikke det vertfall! Smaken er som Baken! Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 hva skal du bruke de til ? AKG er det sinnsykt fin lyd i. Lenke til kommentar
SjiraFF1 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Tja, noen som høvler over PortaPro på de fleste områder, er Sennheiser PX100 eller PX200 (denne er lukket). De har "bare" 2 års garanti, men det er mer enn tilstrekkelig. Koss TRENGER sin livstidsgaranti, for å si det sånn. Sony's billigere saker låter...billig. Generelt har ikke Sony noe bra å by på før ting blir ordentlig dyrt, og selv da finnes det ofte mye bedre alternativer til samme pris (ref. DJ-serien deres). De har noen få øreplugger som er til å leve med. Beyerdynamic DT231 er også meget bra, men blir kanskje litt for store? hmmmm....Du vet ikke hva du snakker om! Porta Pro eier px100 som F***! En i klassen min kjøpte px100 og jeg sammenlignet med mine PortaPro...For en syk forskjell! Dersom du tenker å kjøpe px100 kan du heller kjøpe et par øreplugger på BilTema for 20 kr. Hola! Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 hmmmm....Du vet ikke hva du snakker om! Porta Pro eier px100 som F***!En i klassen min kjøpte px100 og jeg sammenlignet med mine PortaPro...For en syk forskjell! Dersom du tenker å kjøpe px100 kan du heller kjøpe et par øreplugger på BilTema for 20 kr. Hola! Hehe, enten er det du eller JensL som ikke vet hva dere snakker om! Og jeg velger å tro at det ikke er JensL utfra det jeg har lest av han! Chosiso: DT231 er behaglige å ha på og låter bra. De har kanskje ikke verdens kuuleste design, men det synes jeg ikke PortaPro har heller! Det blir uansett opp til deg å avgjøre hva som er viktigst, design eller lyd. Knut Lenke til kommentar
e321 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jeg hadde valgt Porta Pro. Disse kjenner du jo også fra før da, pluss garantien som er fin og ha. Har PortaPro selv og er strålende fornøyd Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Ble PortaPro gitt... Gidder ikke å kjøpe Headsett til mangen hundrede kr, også varer de kanskje i noe måneder. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hadde PortaPro før, en stund før jeg satt meg inn i dette med hodetelefoner. PortaPro er skikkelig dårlig. ALTFOR mye bass, som i tillegg er dårlig. Er sikkert ok for de som ikke har hørt no bedre. PX'ene til Senn er nok hakket vassere, men med noe mindre bass. En bedre mellomtone. Har selv nå Sennheiser HD650. Har hatt DT880. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå