johnj Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) MERK: Med denne tråden menes ikke generelle feilmeldinger og systemkrasj, men grafiske blemmer og oversettelsesfeil m.m. som vi med litt for mye fritid legger merke til... Husk å oppgi OS og språkversjon! Mitt forslag: Høyreklikk på My Network Places på skrivebordet, og velg Properties. Da kommer du inn i Network Connections-mappa. Trykk mappe opp to ganger slik at du kommer til My Computer. Merk et element, og se etter om de tre underpunktene i System Tasks i venstre marg hopper ett hakk til høyre når elementet er merket. (Windows XP Professional, engelskspråklig) NB! Krever at Control Panel (som du passerer på veien) er vist i Category og ikke Classic View... Andre som vil bidra? Endret 16. september 2004 av johnj Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Bugen min nede til venstre Endret 16. september 2004 av Vågebu Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Bugen min nede til venstre Bug? - Nei Kan fikses ganske lett med et lite VB-program. Edit: Så lett kan det gjøres. (se vedlegg (og ja, jeg kjeder meg)) start.exe Endret 16. september 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Brukte ResourceHacker til å redigere litt på explorer filen. Gjorde litt andre endringer og Endret 16. september 2004 av Vågebu Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg synes dette var ganske så humoristisk: Error.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå