SpinNdre Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hva er galt når det grønne lyset ikke lyser lenger på mitt Abit NF7-S. Det funket senest i går kveld, kom nettopp hjem fra jobb og PC'en ville ikke slå seg på Lenke til kommentar
Azton Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Det grønne lyset indikerer vel at det er spenning på hovedkortet, noe som det ikke ser ut til i dette tilfellet? - Azton Lenke til kommentar
idos Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Lån en strømforsyning og sjekk ... Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Lån en strømforsyning og sjekk ... Da jeg hadde på strømmen, og tok ut og inn ATX kontakten, slo PC'en seg på i ca. 2 sek og slo seg av igjen. Lenke til kommentar
Zero dud Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 samme skjedde med mitt. du har då sprengt kretsene. jeg leverte det inn til sjekk og fikk det til svar. og at det hadde skjedd me mange andre kort også. de hadde hatt 15-16 stk av samme merke osv. alle hadde samme feilen. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Lån en strømforsyning og sjekk ... Da jeg hadde på strømmen, og tok ut og inn ATX kontakten, slo PC'en seg på i ca. 2 sek og slo seg av igjen. Noe du ikke bør gjøre. Prøv heller med en annen strømforsyning, hvilket merke er det på den du har nå? Edit : Hvis ny strømforsyning ikke hjelper så bør du levere inn kortet til sjekk som duden over sier. Endret 16. september 2004 av Malvado Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Lån en strømforsyning og sjekk ... Da jeg hadde på strømmen, og tok ut og inn ATX kontakten, slo PC'en seg på i ca. 2 sek og slo seg av igjen. Noe du ikke bør gjøre. Prøv heller med en annen strømforsyning, hvilket merke er det på den du har nå? Edit : Hvis ny strømforsyning ikke hjelper så bør du levere inn kortet til sjekk som duden over sier. PSU'en er en "MIST 430W", topp kvalitet. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Det er ikke PSU'n som er problemet, jumpstarta den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå