B166ER Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 det står mellom abit nf7-s v 2.0 og nf7-s2... er det noen stor forskjell på disse??? skal brukes til overklokking... Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 NF7-S har en del funksjoner som NF7 ikke har, s-ata, raid og soundstorm er det mest opplagte jeg kommer på. Hvis du ikke tenker på pris er det derfor opplagt hvilket du kjøper. Overklokkingsegenskapene tror jeg er like, men hvis det ene skulle være bedre enn det andre så måtte det være NF7-S'en. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 begge korta er jo nf7-S, valget var mellom versjon 2 og S2 enste jeg vet er at nf7-s v2.0 er et veldig bra HK både på ytelse og overklokking har ikke kjenskap til S2 utgaven, men det er billigere så jeg tror ikke det er like bra Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Til overklokking velger du Abit NF7-S 2.0, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå