chokke Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hvem er mest effektiv? Lenke til kommentar
mrbobson Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Det er enorm forskjell i ytelse....og i brukervennlighetfra 4.5 til 5.0 Jeg tror 5.0 har redusert skannetid med 67% ca.... på behovsskanning. På spørsmål om pro versus vanlig: Dersom du ønsker å kunne kontrollere selv hva som skal dybdeskannes, samt beskytte deg mot skriptvirus og makrovirus er pro tingen (i f.eks MS Office) Det ryktes at pro kommer i versjon 5.0 i løpet av september/oktober...kanskje greit å teste da? Du kan laste ned 30 dagers gratis testversjon her, samt se skjermbilder: http://www.kaspersky.no Sjekk også anti-hacker - de jeg kjenner som har testet den skryter hemningsløst!! Endret 16. september 2004 av mrbobson Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 har "prøveversjon" av pro versjonen og anti-hacker (high+stealth) Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg bruker non pro 5.0 og den virker bra den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå