Brusfantomet Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 hallo der, jeg har akkurat instalert mozilla firefox 1.0 på pcen min etter og ha hørt så mye godt om det her. men etter at enkelte sider har blit lastet inn begyner bildet av siden (atså ikke noen av oppgavelinjene) og sprette opp og ned, det stopper valigvis etter at jeg har reloada siden, men det tar plagsome sekunder. er det noen som veit hvodan jeg kan stoppe "hoppinga"? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hopping!? Det er det værste...Prøv å avinstallere, laste det ned på nytt fra et annet sted, og innstaller igjen... Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Eller kjør Opera Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 hallo der, jeg har akkurat instalert mozilla firefox 1.0 på pcen min etter og ha hørt så mye godt om det her. men etter at enkelte sider har blit lastet inn begyner bildet av siden (atså ikke noen av oppgavelinjene) og sprette opp og ned, det stopper valigvis etter at jeg har reloada siden, men det tar plagsome sekunder. er det noen som veit hvodan jeg kan stoppe "hoppinga"? det samme problemet hadde jeg, bruker dy stylexp eller noe? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 ehh, ja bruker style xp 2 ett eller annet ja Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 prøv å uninstall det Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 hmm, det fiksa det, men jeg likte aple skinen på windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå