BremnesX Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Var inne å kikka litt på kabinetter. (tidsfordriv). La merke til at de solgte chenbro gaming box/bomb (samme kassa, to forskjellige navn) uten strømforsyning på mpx.no. 299,- Det synes jeg var veldig billig i forhold til med strømforsyning fra komplett til 905 (og da uten vindu). Er dette feil ? eller virker dette som et bra tilbud ? mpx chenbro komplett - Chenbro bremnesx Endret 16. september 2004 av BremnesX Lenke til kommentar
BremnesX Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Kan det ha noe med at det kommer en ny versjon å gjøre ? http://www.chenbro.com.tw/product/product....1&s=102&pid=54# Klikk "Gaming bomb II" i drop-down menyen. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Nei, det er nok ingen feil. Kabinettet koster ikke mer pga at det er en veldig god strømforsyning som er i kabinettet når du betaler 900kr. 300kr er jo veldig billig, og jeg synes flere produsenter burde begynne å selge to versjoner av kabinettene sine, med og uten psu. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Gaming Bomb 2 var litt kult da:D 120mm vifte framme og bak, og 92 i toppen.. ikke værst det nei, Og pent utseende... Gleder meg til å se noen tester av dette. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Var inne å kikka litt på kabinetter. (tidsfordriv). La merke til at de solgte chenbro gaming box/bomb (samme kassa, to forskjellige navn) uten strømforsyning på mpx.no. 299,- Er dette feil ? eller virker dette som et bra tilbud ? Den har kostet 300 kroner i over en månede (etter hva jeg har fått med meg).. så noe FEIL tror jeg ikke det er sikkert ett helt greit kabinett om du ikke vil bruke for mye penger på selve kabinettet, men heller innmaten Så kan man jo alltids ta fatt om det skulle være noe man er missfornøyd med i kabinettet (bortsett fra om det skulle være for lite da, må litt mer til enn bare dremel'en da ) -mamazboy- EDIT: leif was here... Endret 17. september 2004 av mamazboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå