alsvartr Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Skal gå til innkjøp av ny stor LCD som skal benyttes hovedsaklig til kontorarbeid. Abeidsoppgaver består av programmering, teksbehandling, nettsurfing og en del grafisk design. Spilling og film er ikke en prioritet. Budsjett, maks 15.000,- Har sett på Eizo FlexScan L885 og denne virker å være midt i blinken (?). Noen meninger om denne opp mot arbeidsoppgavene? Evnt. noen anbefalninger av andre skjermer som kan være bedre til omtrent samme pris? Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Så lenge grafikk er en del av kravene er det ingen over og ingen ved siden (med et mulig unntak av mac-skjermene, som jeg ikke har satt meg inn i). Det eneste minuset med skjermen er prisen opp mot andre alternativer, men med et budsjett på 15.000 klarer du deg vel Lenke til kommentar
alsvartr Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Hadde en følelse av at Eizo er rett valg for min del ja. Takk for bekreftelsen Lenke til kommentar
alsvartr Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Har nå fått skjermen i hus, og jeg må si den er sykt bra! Meeeen, jeg har klart å telle 10-11 døde piksler på den De er ikke så sjenerendes, men j***** irriterende - hvertfall til den prisen. Får prøve litt massasje, og viss ikke tror jeg faktisk den går i retur.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 snakk med eizo.no (terje rishovd). Han fikser meget raskt opp i saken Lenke til kommentar
alsvartr Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 falsk alarm! når jeg skulle massere skjermen rett etter jeg la inn posten så viste det seg å bare være små flekker med smuss, sikkert fra emballasjen. burde kanskje sjekket det først menmen Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hehe, og her sitter Dahle og roper brann til Eizo-sjefen Lenke til kommentar
alsvartr Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 heheh. kan si jeg er glad jeg ikke ringte selv - kunne blitt en del mer pinlig var litt hektisk her da jeg satte opp skjermen - får skylde på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå