int20h Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Itanium dobbelkjerne i 3. kvartal Itanium-prosessorene som går under kodenavnene Millington og Montecito vil begge bli lansert i 3. kvartal 2005. Madison 9M kommer i begynnelsen av året. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Utenfor tema: Jeg kan ikke noe for det, men jeg tenker "fanfood" når jeg leser "fanwood". Altså vifte-mat.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) "Montecito" vil bli implementert med "Foxton". Ifølge Techrepublic skal den gi 10-15 prosent høyere ytelse i korte perioder dersom prosessoren har tilstrekkelig lav temperatur. The Inquirer skriver at "Foxton" også kan justere voltnivået slik at det tilpasses respektiv oppgave. Litt utenfor tema dette også, men kan mobile prosessorer justere volten? Når en P-M går på f.eks. 600MHz i steden for 1,8GHz trenger den jo ikke så høy volt. Kan jo spare en del strøm på å senke volten (batteritid). Endret 17. september 2004 av Nostradamus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå